Кан – градът, в който блясъкът среща киното, отново се превърна в сцена за звезден парад по червения килим. Сред безбройните знаменитости, магнетични киноикони и жадни за внимание инфлуенсъри, на фестивала се появи и една добре позната фигура от българските светски хроники – Нина Димитрова, известна като "Пиленцето от Монако".
Нина, която трупа опит като рецпеционист в хотели у нас и в чужбина, се появи в тъмночервена кадифена рокля – очевиден опит да се доближи до изтънчения стил на Карла Бруни-Саркози.
)
За съжаление, подобен избор на тоалет не ѝ донесе същия ефект. Вместо одобрителни оценки, снимките ѝ провокираха вълна от саркастични и дори безпощадни коментари в социалните мрежи.
Докато истинската Карла Бруни омайва медиите със своето изящество и премерен вкус, българската ѝ подражателка бе обвинена в прекомерна употреба на фотошоп и в стремеж да се впише в бляскавата естетика на събитието с неубедителни средства.
"При обработката на снимката е изкривила огледалата и забравила да смали едната ръка", отбелязва с ирония потребителка на мрежата. Друга е дори по-крайна: "Тази жена си е сменила лицето с фотошоп."
Трета не пести думи: "Леле, корема ѝ, кадифе... кой носи сега?" А четвърта завършва с философска констатация: "О, времена, о, нрави...".
В крайна сметка, появата на Нина Димитрова в Кан не остана незабелязана, но не и по начина, по който тя вероятно е очаквала. Въпреки усилията да се впише в световния блясък, българската участничка в модно-светския спектакъл бе приета по-скоро с ирония, отколкото с възторг.