Меган Маркъл се опита да представи в положителна светлина края на ексклузивното си партньорство с Netflix. А знаем, че то не бе толкова бляскаво и все пак - херцогинята на Съсекс никога не пада по гръб. Тя сравни новата си сделка с тази на семейство Обама. Херцогинята на Съсекс също така отправи поредна явна нападка към кралското семейство.
Меган Маркъл се похвали със силно партньорство
По време на събитие във Вашингтон, бившата актриса от „Костюмари“ определи подновените условия със стрийминг гиганта като „невероятен знак за силата на нашето партньорство“. Това се случва на фона на слуховете, че Netflix може би се дистанцира от нея и принц Хари.
Тя обаче не пропусна да отправи и критика към кралското семейство, описвайки как с Хари са се „свивали и лекували“ без „никакъв план“, след като са напуснали Великобритания преди пет години.
Меган и Хари сключиха доходоносен договор с Netflix през 2020 г., за който се смята, че е на стойност 100 милиона долара, след като се оттеглиха като висши работещи членове на кралското семейство. През август двойката обяви, че е подписала нова „многогодишна сделка за първи поглед върху филмови и телевизионни проекти“, което означава, че Netflix ще има първа опция за техните проекти.
Новите условия обаче породиха спекулации, че Netflix се дистанцира от семейство Съсекс, след като лайфстайл поредицата на херцогинята „С любов, Меган“ получи предимно негативни отзиви от критиката.
)
Меган се сравни със семейство Обама
На срещата на върха на Fortune Most Powerful Women вчера тя сравни партньорството си с Netflix със сделката на Барак и Мишел Обама за тяхната компания Higher Ground. Кой ще ѝ каже, че сравнение между нея и обичаната президентска двойка много трудно може да има?
44-годишната бивша кралска особа заяви, че новият договор дава на нея и Хари възможността да „предлагат съдържание, което може да не е подходящо за Netflix“ на други платформи.
„Съпругът ми и аз имахме цялостна сделка с Netflix, а след изтичането ѝ, удължаването ѝ, което беше такъв невероятен знак за силата на нашето партньорство, сега е под формата на сделка за „първи поглед“. Това е вълнуващо, защото ни дава гъвкавост първо да се обърнем към нашите партньори, а в същото време да можем да предлагаме съдържание, което може да не е подходящо за Netflix, но да има дом другаде“, каза тя пред публиката.
Откакто се оттеглиха като висши кралски особи през 2020 г., семейство Съсекс се фокусира върху редица проекти като телевизионни предавания с Netflix, мемоарите на Хари, подкасти и стартирането на собствената марка на Меган – As Ever. Все способи да критикуват родата на принца отвъд Океана.
)
Животът след "Мегзит"
Говорейки за напускането на кралското семейство, Меган сподели: „Мисля, че преди пет години ситуацията беше много различна за всички нас. Арчи беше толкова малък, а аз тъкмо бях забременяла с Лили по същото време. Така че ние се свивахме. Свивахме се и се лекувахме. И също така, не знам дали имах капацитета по онова време да мисля за „голямата картина“. Нямаше план.“
Тя добави, че когато двойката е започнала да се занимава с продуцентство чрез сделката си с Netflix, те са създавали проекти, които са смятали за завладяващи.
Херцогинята продължи: „Тогава си казах: „Добре, винаги съм обичала да споделям, винаги съм обичала да готвя и да забавлявам... има ли бизнес тук?“ Мисля, че повечето хора предполагаха, че ако се захвана с бизнес, това ще бъде мода и красота. Но през тези пет години у дома не се разхождах с красиви тоалети, вероятно бях с Birkenstocks и анцуг като всички нас, особено по време на Ковид, или просто боса у дома, но правех много сладко. Така че това се превърна в нещо, което наистина беше моят страстен проект, който превърнах в бизнес.“
Бъдещето на „С любов, Меган“ остава неясно
Вчера Меган отказа да каже дали нейното шоу в Netflix ще се завърне за трети сезон. Предаването на херцогинята „С любов, Меган“ стартира през март, последвано от втори сезон през август, а през следващия месец се очаква и „празничен специален епизод“.
В шоуто Меган дава съвети за домакинство и готви със своите звездни приятели, но то беше остро разкритикувано, което постави под въпрос подновяването му.
На срещата на върха тя беше попитана дали „С любов, Меган“ ще се завърне за трети сезон. Тя обаче не даде ясен отговор, заявявайки: „Празничният специален епизод излиза през ноември и е наистина добър. Можем да кажем, че осем епизода за два сезона са много работа. Също така осъзнавам колко много хората искат съдържание в различни формати.“
Меган Маркъл разкри нови подробности за бъдещето на своята лайфстайл марка As Ever, като заяви, че проучва нови формати, за да разшири обхвата ѝ.
„Част от това, което тестваме сега, е следното: невероятно е да можеш да седнеш и да гледаш предаване в продължение на 30 минути, но как мога да ти дам рецепта за две минути, къде мога да я споделя с теб и как това ще продължи да развива As Ever“, сподели тя. „Така че проучваме всички възможности за това как би могло да изглежда.“
Меган даде и повече детайли за предстоящия празничен епизод на своето шоу, като спомена, че ще покаже „много техники за опаковане на подаръци“. „Вие знаете, че преди преподавах опаковане на подаръци, включително и за напреднали“, каза тя. „Това са все неща, които правиш като актьор, който ходи по прослушвания. Не очаквах такъв обрат на съдбата, но ето ни тук.“
Херцогинята изрази своята благодарност за партньорството с Netflix, като го определи като „невероятно“ за нейната марка, която продава продукти като цветни поръски, готови комплекти за печене и сладко. „Това, което създадохме, ни позволява да имаме стабилна подкрепа още в първата година, където шоуто допълва марката, а съдържанието и търговията се срещат. Същевременно това ми дава самостоятелност да изградя собствен екип и да го развивам според визията си“, обясни тя. Меган добави, че благодарение на партньорството „бизнесът, разбира се, ще продължи по-дълго от един сериал“.
По време на събитието Меган говори и за плановете си да „използва значителното си влияние, за да изгради успешна и дълготрайна бизнес империя“. Херцогинята беше облечена с блуза на Gabriela Hearst, обеци от Polene и пръстен на Dior, изработен за кръщенето на сина ѝ Арчи.
)
Меган Маркъл и нейното "упражнение по нарцисизъм"
Докато семейство Съсекс и най-вече Меган неуморно хвалят работата си с Netflix, истината е, че то получи доста критики. И откровени подигравки.
Експертът по PR и кризисни комуникации Марк Борковски нарече сътрудничеството „понижение“ и предположи, че Netflix „са свършили много добра работа, като са се дистанцирали от двама много скъпи души, които не са донесли очакваните резултати“.
Първият сезон на предаването „С любов, Меган“ стартира през март, едновременно с представянето на марката As Ever и първите ѝ продукти, включително сладко от малини и цветни поръски, които тя често промотира в шоуто. Осемте епизода, в които херцогинята дава съвети за домакинство и готви със свои известни приятели, бяха остро разкритикувани. В ревю за Guardian предаването беше описано като „безсмислен лайфстайл пълнеж“ и „толкова безцелно, че може да се окаже последното телевизионно шоу на Съсекс“, докато Telegraph му даде две звезди и го определи като „налудничаво“ и „упражнение по нарцисизъм“.
Другата голяма медийна сделка на двойката със Spotify приключи през 2023 г. след само един сезон на подкаста на Меган Archetypes, като един от ръководителите на стрийминг гиганта по-късно ги нарече „мошеници“.
Разговорът на срещата на върха вчера, озаглавен „Влияние от следващо ниво: Разговор с Меган, херцогиня на Съсекс“, беше воден от главния редактор на Fortune Алисън Шонтел. Пред нея херцогинята разказа, че е летяла от Европа до Калифорния само за един ден, преди да се отправи към Ню Йорк, защото е трябвало да види „бебетата си“.
Меган пътува сама до Париж за ревюто на Balenciaga на 4 октомври, преди поредица от появи с Хари в Ню Йорк миналата седмица. Вместо да се отправи директно към „Голямата ябълка“, тя е направила 6000-милно пътуване до дома си за кратка среща с принц Арчи, на шест години, и принцеса Лилибет, на четири.
„Бяхте в Европа. Току-що бяхте в Ню Йорк, където, поздравления, спечелихте хуманитарна награда за работата си по онлайн безопасността за родители и деца, и се прибрахте у дома за един ден, за да видите децата си“, отбеляза Шонтел. Меган се засмя и отговори: „Защото трябваше. Говорихме за това, защото всички казваха: „О, сигурно си отишла от Париж направо в Ню Йорк“. Аз казах: „Не, трябва да видя бебетата си“. Така че се върнах в Калифорния за един ден и след това продължих.“
Сред лекторите на тазгодишното събитие бяха още актрисата Селена Гомес, Камала Харис и кметът на Вашингтон Мюриел Баузър.