5 леки упражнения за бременни

29 август 2018 | 08:10
видяна 13014
коментари 0
снимки: Instagram, Unsplash

Експертите са единодушни, че при повечето бременности движението е препоръчително. Според лекарите леките тренировки спомагат за намаляването на болките в гърба, за зареждането с енергия, както и за по-бързото възстановяване след раждането. Не се изисква да отделяте много време, за да правите тези упражнения, а те ще бъдат безценни за вас. Просто облечете удобен екип и бъдете сигурни, че това, което правите не е вредно нито за вас, нито за бебето. Трябва да изпълнявате упражненията в точно този ред, можете да ги практикувате всеки ден. Но преди да започнете този режим или изобщо да решите да тренирате, посъветвайте се с лекаря, който следи бременността ви.

1.Плие

Застанете изправени в разкрачен стоеж до гърба на стол и се хванете с една ръка за него. Столът трябва да бъде от едната ви страна. Пръстите на краката трябва да сочат настрани. Започнете да клякате, като колената ви трябва да сочат настрани и нито за миг не отпускайте гърба, той трябва да бъде напълно изправен. Клекнете, колкото можете, не се насилвайте и се изправете в изходна позиция.


2.Вдигане на крака от легнало положение

Легнете на една страна върху постелка и си сложете възглавница под корема. Свийте ръката, която е от долната страна и нека главата ви легне на нея. Другата сложете върху възглавницата за баланс. Свийте долния крак и изпънете горния. Започнете да го повдигате във въздуха, колкото можете по-нависоко и след това го върнете на земята.

3.Планк

Застанете в коленно-лакътна поза върху постелка. След това изпънете краката и стъпете на пръсти. Опората трябва да бъде в лактите и пръстите на краката. Стойте така, като се стараете колената ви да останат изпънати. Вдишайте и издишайте два пъти.

 

#plankchallenge #plankatwork #plank

A post shared by maya gazit (@maya_gazit75) on


4.Вдигане на гири

Вземете гирите и седнете на края на стол. Краката ви трябва да бъдат на ширината на раменете, а гърбът ви да бъде изправен. Започнете да повдигате гирите почти до нивото на гърдите и след това бавно изпъвайте ръцете обратно.



5.Упражнение за рамена

Застанете пред стол и сложете дясното коляно и дясната си длан на него. Левият ви крак трябва да бъде изпънат, а в лявата ръка държите гира. Започнете да я вдигате и след като направите няколко повторения, направете същото на другата страна. 

Четете още: 10 златни правила за отслабването

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?