5 малки крачки към стройната фигура

26 май 2014 | 13:39
видяна 4124
коментари 0

Ако изключите от менюто си кафето, захарта, тестените изделия и „тежките“ продукти, започнете да се движите повече, да взимате отпускащи вани и да се зареждате с витамини от пресни зеленчуци, ще се почувствате много по-леки и жизнени.

Предлагаме ви пет лесни крачки, които да ви доближат до стройната фигура.

Повече вода

Четете още: Пиенето на повече вода ни спасява от инфекции

Контрастният душ сутрин ще ви помогне да активирате лимфната система, която отговаря за прочистването на клетките и тъканите. Ваната със соли ще изведе токсините от тялото ви, а изпитата чаша вода ще ви помогне да се преборите с желанието „да хапнете нещо мъничко“, тъй като организмът почти не различава жаждата от чувството за глад. Пуснете повече вода в живота си.

Купете си сокоизстисквачка

Четете още: Екзотично смути с ананас

За никого не е тайна, че зеленчуковите сокове са ужасно полезни. Заменете едно от храненията за деня с фреш или смути от зеленчуци. Тази храна се усвоява лесно, подпомага изхвърлянето на токсините и съдържа малко (или изобщо не съдържа) захар. Отначало това ще ви се стори странно, но когато скоро усетите, че състоянието на кожата ви се е подобрило, талията ви се е свила, а самите вие сте изпълнени с енергия, ще обикнете тези зеленчукови коктейли. Можете да избирате зеленчуци по ваш вкус. Подобни коктейли са най-добрият начин да получите порция витамини, минерали и ензими.

Изключвайте

Четете още: Трикове за избягване на захарта

Не всичко наведнъж. Но ако се откажете от продуктите, които натоварват максимално стомаха и черния ви дроб и задръстват червата, ще се почувствате по-жизнени, по-свежи и по-леки. В „черния списък“ на хубавата фигура са бялата захар, брашното и тестените изделия, оризът, ръжта, рафинираното олио, печените ядки (точно така, позволени са само суровите), соевите продукти, червените меса, консервите, газираните напитки и алкохолът.

Намерете заместители

Четете още: Шопската салата - лидер във ''Вкусът на Европа''

Пробвайте да ядете зеленчукова салата вместо картофено пюре за гарнитура, печена риба вместо пържено месо, натурален черен шоколад вместо бял или млечен, плодова салата вместо мазни кремове, лек сладкиш от извара вместо чийзкейк, орехи с мед вместо бонбони... Не е забранено да ядете сладко, стига да избирате лакомствата си разумно.


Повече движение

Четете още: Кучета и стопани - лика-прилика!

Разходките с кучето, с приятели или просто с плейър винаги ще са ви от полза. Дори ако разполагате само с 15 свободни минути, по-добре ги прекарайте в парка, отколкото във Фейсбук. Старайте се по-често да се разхождате пеша до любимите си места, вместо да хващате градски транспорт или да палите колата. Помнете, че всяка физическа активност трябва да носи радост. Не се насилвайте да тичате, ако всяка обиколка на стадиона е истинско мъчение за вас. По-добре практикувайте йога или ходете на плуване. И най-важното – можете да започнете да се движите повече винаги, а не „от следващия понеделник“.

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?