5 необичайни начина за борба с наднорменото тегло

26 август 2013 | 09:44
7485
3
3

Напоследък темата за наднорменото тегло става все по-актуална по целия свят.

Често затлъстяването прераства в хронично заболяване и се лекува с повишено внимание – например в САЩ хората се стремят да отслабнат с помощта на упражнения, диети, препарати за отслабване и дори пластична хирургия. Но в някои страни има доста необичайни методи за борба с наднорменото тегло. И така – кои са петте най-странни начина за отслабване на света?

1. Япония – закон за максималната обиколка на талията

Четете още: Стига с това задържане на течности

В Япония има относително малко пълни хора – само 3.5 % от населението. Но това до голяма степен се дължи на правителствената програма. В мандат от 2008 г., наречен „Законът Метабо“ се посочва, че максималната обиколка на талията при възрастен човек не трябва да надвишава 90 см. при жените и 85 см. при мъжете на възраст между 40 и 74 години.

Гражданите, чиито талии са излезли извън законовите ограничения, се изпращат задължително на диетолог и взимат мерки да отслабнат. Местните органи на здравеопазването дори имат право да глобят нарушителите.

2. АОЕ, Дубай – държавата плаща на гражданите за отслабване

Четете още: Всички диети са еднакви

На 19 юни правителството на Дубай прие специална програма – гражданите получават финансова подкрепа от държавата, ако отслабват. Участниците в програмата, които свалят два или повече килограма до 16 август (края на поста Рамадан) ще получат възнаграждение във вид на няколко грама злато, еквивалентни на изгубеното телесно тегло. Тримата участници, които са отслабнали най-много, ще получат и златна монета на стойност 20 хил. дирхама (сумата се равнява на 5500 долара).

3. Нова Зеландия – в страната не се допускат емигранти с наднормено тегло



В Нова Зеландия всеки четвърти възрастен страда от затлъстяване. Затова правителството е започнало да отказва дългосрочни визи на хората, които имат наднормено тегло. Емиграционните служби изискват от хората, които желаят да живеят в страната, да си направят медицински преглед. В сайта на съответните органи е посочено, че хората с висок индекс на телесната маса (ИТМ над 35) не отговарят на нормите на политиката по здравеопазване, тъй като са свързани с дългосрочни рискове за здравето, предизвикани от затлъстяване.

По този начин Нова Зеландия се опитва да се бори с епидемията от затлъстяване – страната не може да си позволи нови евентуални разходи по здравеопазването, които могат да последват от заселването на емигранти с наднормено тегло.

4. Китай - акупунктура



Китайците са ползвали акупунктура за борба с наднорменото тегло от векове. Проучванията, проведени по поръчка на лечебните учреждения в Хонконг показват, че методиката наистина действа. Учените са стигнали до извода, че биологически активните точки по ушите и краката са пряко свързани със стомаха и задстомашната жлеза и въздействието върху тях спомага за отслабване.

5. САЩ – изсмукване на храната от стомаха



Тази процедура се нарича аспирационна терапия – в стомаха на човека се имплантира тръба, свързана с „кожен порт“ на корема. С помощта на помпа пациентите могат в домашни условия да изкарат от стомаха си до 30 % от поетата храна, преди тя да е била усвоена от организма. Терапията вече е достъпна и в Европа, докато в САЩ се провеждат клинични изпитания.

Коментари

3 Andrey
  07 септември 2013 | 04:02 отговор
 

Stay with this guys, you're hepinlg a lot of people.

 
2 ..
  26 август 2013 | 12:44 отговор
 

OAE,a ne AOE.

 
1 САЙТА ЗА ФУТБОЛНИ ТЕНИСКИ 2013/2014
  26 август 2013 | 12:11 отговор
 

W w w. O R I G I N A L N I . B E - - - 0РИГИHAЛНИ ФУТБOЛНИ TEHИСКИ НОВ СЕЗОН 13/14 - ОТ 39.99лв!!!

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.