Бърза и ефективна диета за плоско коремче

23 юли 2018 | 10:07
видяна 17939
коментари 0

Най-често именно тази част от женското тяло изглежда не съвсем привлекателно – но всичко е поправимо.

Отпуснатият корем е един от най-разпространените проблеми на съвременните жени. Дори ако спортуваш постоянно, но при това не контролираш храненето си, идеалните плочки ще се крият под тънък слой омразни тлъстини. Разбира се, ние сме наясно, че е модерно да си „боди позитив“ и че скоро ще царстват момичетата plus-size, но все пак ще се осмелим да ви препоръчаме една диета, която ще ви помогне да смъкнете излишните обеми от коремчето. Плажният сезон вече е започнал, но още не е късно да се вкарате във форма!

Добър старт


Напоследък диетолозите все по-често препоръчват здравословното хранене вместо строгите диети, които могат да причинят сериозни проблеми със здравето. При правилно хранене излишните тлъстини се стопяват постепенно на всички зони. Затова за постигане на определени цели на проблемна зона трябва да работите първо с квалифициран диетолог, който да ви помогне да съставите менюто си и да постигнете общо понижаване на телесното тегло, и второ с фитнес-инструктор, който да посочи проблемните зони и да ви насочи как да развиете определени групи мускули. С този подход можете да постигнете идеално плоско коремче.



Ако не смятате да посещавате диетолог, започвайте всеки свой ден с една чаша преварена вода. Това ще ви помогне да изведете солната киселина от стомаха и да стимулирате правилното функциониране на всички органи. Важно е да пиете водата топла, на гладно, половин час преди закуска. Освен това горещо ви съветваме да закусвате. Всички знаем колко е важна закуската, но въпреки това често я пропускаме. Основната съставка на идеалната закуска са белтъчините, обърнете внимание и на сложните въглехидрати – сутрин те със сигурност няма да ви навредят. Варени яйца, няколко резена печено пуешко филе, препечена филийка пълнозърнест хляб, половин авокадо, краставица – ето един чудесен пример за балансирана закуска.

Не забравяйте пълноценния сън. Идеалното време за лягане е между 10 и 11 часа вечерта. Оптималната продължителност на съня е 8 часа. Всеизвестно е, че хората с нередовен режим на съня са склонни към напълняване и изпитват трудности при корекция на телесното тегло. Именно затова се пробвайте всяка нощ да се опитвате да си лягате 15-20 минути по-рано от преди, за да нормализирате всички процеси.

Идеалното меню


За да се сдобиете с плоско и красиво коремче, трябва завинаги да забравите за сладкишите, пушените меса, осолените и тестените храни. Храненията трябва да са начесто и по малко, примерно 5-6 пъти на ден, в които влизат и „замезванията“. Предлагаме ви едно меню, с което със сигурност ще отслабнете.

Закуската може да включва един от предложените варианти в зависимост от предпочитанията и алергиите ви:

1. Омлет със зеленчуци и филия пълнозърнест хляб.
2. Извара с малко горски плодове (малини, боровинки, ягоди).
3. Каша от пълнозърнести култури (овесени ядки, елда, киноа) с малко горски плодове и ядки.

Идеалният обяд е съставен от порция месо (пилешки или пуешки гърди, телешко, заешко) или риба (треска, бяла риба, сьомга) и малка порция зърнени храни (например див ориз, кафяв ориз, елда, киноа, леща). Добре е да добавите и зеленчуци – салата или зеленчуково ястие, за предпочитане от зелени зеленчуци (броколи, тиквички, марули, чушки, карфиол, зелен фасул и т.н.). Една порция салата трябва да тежи средно 150 гр.

Вместо салата можете да си приготвите и зеленчукова крем-супа от споменатите зеленчуци (картофите задължително се изключват, защото сдържат много лесноусвоимо нишесте и имат висок гликемичен индекс, което пречи на отслабването).

Три часа след обяда можете да хапнете извара със зелени подправки или зелена салата с малка порция белтъчини, които се усвояват лесно и активират метаболизма. Подправяйте салатите си с различни нерафинирани растителни масла и лимонов сок. Идеална добавка ще е и авокадото, богато на витамини и микроелементи.

На вечеря е най-добре да ядете белтъчини (немазно месо, риба, яйца), които ще се усвоят лесно и няма да ви накарат да се чувствате натежали преди сън. Идеална гарнитура ще е зелената салата, подправена с лимонов сок.

 

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?