Как да стопите мазнините около корема за 10 дни

10 август 2019 | 09:30
4085
1
Снимки: Getty/Images, Instagram, Pixabay
1

Рейчъл Аттард е фитнес инструктор, която се радва на широка популярност и като инстаграм блогър. Специално пред „Дейли мейл“ тя споделя тайната си за перфектна фигура и издава своите златни правила за стопяване на мазнините около корема само за 10 дни.


Стъпка 1: Разберете какъв е вашият тип тяло

За личния треньор е от голямо значение да знае какъв е типът на вашето тяло, тъй като всеки един от тях се нуждае от определен тип упражнения. „Типът на тялото ви силно влияе върху начина, по който губите мазнини и тегло. А това означава, че усилията ви за тренировка и диета трябва да бъдат съобразени с вашето индивидуално телосложение“, обяснява Рейчъл.

Най-общо има три различни типа конструкции: ендоморфна, ектоморфна и мезоморфна.

Ендоморфна конструкция

Тялото с ендоморфен тип конструкция наддава мазнини много лесно. Неговите типични черти са: меко и заоблено, изисква повече усилия за загубата на мазнини, сравнително по-бавен метаболизъм. Характерно е с женствените си извивки тип "пясъчен часовник".

Известни дами с такъв тип телосложение са: Ким Кардашиян, Скарлет Йохансон, Кейт Уинслет и Дженифър Лопес.

Мезоморфна конструкция

Тялото на мезоморфите има едра костна структура, големи мускули и право атлетично телосложение. Мезоморфната конституция е най-добрият тип тяло за бодибилдинг, фитнес и спорт изобщо. Смята се, че притежателите на този тип тяло губят тегло по-лесно от ендоморфите. Други типична черта за мезоморфа е твърдо тяло с добре оформени мускули. Жените с този тип конструкция нямат изразена талия. Натрупват излишните калории предимно под формата на мускулна маса. Имат бърз метаболизъм и лесно горят телесните мазнини.

Известни дами с такъв тип телосложение са: Джиджи Хадид, Дженифър Лорънс, Адриана Лима и Ирина Шейк.

Ектоморфна конструкция

Ектоморфът е типично слабият човек. Той има лека конструкция, с малки стави и крехка мускулна маса. Обикновено ектоморфите имат дълги и тънки крайници с жилави мускули. Трудно наддават на тегло. Имат плосък гръден кош. Жените са с малки гърди и тесни рамене. Характерен за тях е интензивният метаболизъм, което кара тялото да изгаря калориите изключително бързо. За да наддават на тегло, ектоморфите трябва да консумират значително количество калории.

Известни дами с такъв тип телосложение са: Карли Клос, Кийра Найтли, Ума Търман, Лиса Кудроу.

Стъпка 2: Обърнете внимание на храната

След като идентифицирате типа на тялото си, Рейчъл съветва да преминете към втората стъпка – избор на храна. Менюто трябва да е съобразено с вида на телесната конструкция. Но това, което притежателите на всеки един тип телосложение трябва да направят, поне в рамките на десет дни, е да забравят всички вредни продукти, лоши въглехидрати, мазна и преработена храна, захарни изделия и алкохол.


Вместо това се заредете с храни, подходящи за вашия тип тяло, като в рамките на десет дни се стараете да следите за количеството калории.

Стъпка 3: Намалете стреса

Колкото по-малко стрес, толкова по-малко мазнини. Когато сте подложени на стрес, тялото освобождава хормона на стреса - кортизол, в резултат на което тялото ви съхранява мазнини и по-специално около стомаха. За целта е достатъчно да ограничите задачите, които ви натоварват психически и емоционално и да намирате повече време за занимания, които ви носят удоволствие.



Стъпка 4: Тренирайте правилно

Следвайте точно препоръките на вашия инструктор по време на тренировки. Те трябва да бъдат съобразени с вашата конструкция.


Ако сте с ендоморфна конструкция, трябва да знаете, че голяма част от теглото ви се дължи на натрупаните в него мазнини, а не на мускулатурата. За да изгорите мазнините, трябва да наблегнете на кардиотренировките и упражненията с тежести, съветва Рейчъл.

Тренировките при мезоморфна конструкция на тялото трябва да включат базови фитнес движения и по-малко кардио. Постигат се добри резултати, придържайки се към високовъглехидратни диети.

Ако структурата ви е ектоморфна, тренировките трябва да бъдат кратки и интензивни, с акцент върху големите мускулни групи, препоръчва известната фитнес блогърка.

Четете още: Черната Златка издаде тайната за новата си фигура

Още по темата

Коментари

1 Бай Онзи
  13 август 2019 | 16:33 отговор
 

Рядка тъпотия. Но все пак това е известна фитнес блогърка.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.