Какво да похапваме след 40

30 септември 2011 | 14:32
8221
2
2

За всяка възраст си има меню. Ако се придържаме към него, трудно ще станем жертва на букет от заболявания, които ни заплашват, особено когато сме прехвърлили 40-те.

Затова специалистите са определили 6 продукта, които може да ни осигурят здраве и безпроблемно справяне със симптомите на климактериума.

Чери домати

Този сорт съдържа повече ликопен, който е силен антиоксидант. Предпазва от рак на гърдата и на шийката на матката, както и от сърдечно-съдови заболявания.

                   

Ленено масло

В него има много полиненаситени мастни киселини омега-3. Лененото масло за разлика от другите снижава нивото на лошия холестерол.

Зеле

Съдържа полезния белтък лутеин, витамин С, витамин К и калций. Яжте зеле не по-рядко от три пъти в седмицата и ще съхраните зрението си, ще укрепите имунитета си и ще предотвратите остеопорозата, съветват от health.bg

Риба

Тя ще ви помогне да поддържате нормално ниво на половите хормони и ще укрепи нервната ви система.

Кисело мляко

Понижава риска от диабет, подобрява тургора на мускулната тъкан и потиска процесите на стареене.

Орехи


Техните ферменти защитават организма от ракови заболявания. Препоръчителната доза е 50 грама орехи на ден.

Още по темата

Коментари

2 уличен музикант
  30 декември 2011 | 15:43 отговор
 

1 банан и 2 ореха задължително..и по 1 ягода

 
1
  23 декември 2011 | 10:02 отговор
 

 

Добави Коментар