Няколко вкусни храни за плосък корем

11 август 2012 | 12:04
20683
3
3

Лятото е в разгара си и искате да изглеждате добре в новия си бански костюм? Яжте повече мазнини!

Колкото и странно да звучи, изследвания показват, че моносатурираните мазнини ви помагат да свалите излишните килограми в една от най-проблемните зони, а именно коремната!

Плодови шейкове

Плодовите шейкове не само съдържат антиоксиданти, някои от тях съдържат и гореспоменатите моносатурирани мазнини.

Добавянето на фъстъчено масло например към плодовете и нискомасленото кисело мляко, увеличава приема на здравословни мазнини и освен това обогатява вкуса, пишат от otslabvam.com

Насладете се на малко здравословни мазнини под формата на междинно хранене или закуска.

Салата с песто и паста

Пестото е обогатен зелен сос, който се приготвя от босилек, чесън, фъстъци, зехтин и сирене. Освен че е вкусен, той оформя талията по естествен начин. Не е необходимо да повтаряме полезните качества на зехтина и ядките.

Пестото е перфектен завършек на диетична салата от паста, особено ако пастата е пълнозърнеста, и други зеленчуци.

Рулца

Пригответе си рулца от тортила и ги напълнете с различни зеленчуци, риба тон или пилешко филе, като не забравяте да добавите лъжица зехтин. Приготвени по този начин рулцата са изключително питателни и ви зареждат с полезни нутриенти.

Бадеми

Изследване от 2003та година е показало, че хора, които дневно приемат по 50г сурови бадеми, са отслабнали по-бързо и са постигнали максимален резултат в намаляване на обиколката на талията, спрямо хора, които са се хранили по сходен начин, но без прием на бадеми. Не забравяйте, че бадемите са перфектна закуска, или могат да се използват за засищане между храненията.

Тъмен шоколад

Ако не можете да устоите на желанието си за нещо сладко, опитайте да замените млечния шоколад с натурален такъв.

Изследване от 2008г е показало, че хора, похапвали тъмен шоколад между храненията са приемали 15% по-малко калории по време на нормално хранене.

Морски дарове

Повечето морски дарове за изключително бедни на калории, заредени с протеини и пълни с нутриенти, полезни за вашето здраве, като омега-3 мастни киселини и селений, който подсилва имунната система.

За приготвянето им са нужни само няколко минути на скара, но за сметка на това получавате супер отслабваща вечеря!

Още по темата

Коментари

3
  14 март 2013 | 19:21 отговор
 

 
2 Deimante
  19 август 2012 | 01:46 отговор
 

Haha, shouldn't you be charging for that kind of knowlegde?!

 
1 Bruno
  18 август 2012 | 14:26 отговор
 

That's a subtle way of tihnking about it.

 

Добави Коментар