Перфектна фигура над 50. Eто как я постигат те!

11 ноември 2020 | 10:00
27949
1
1

Напоследък ставаме свидетили на това как все повече звезди успяват да спрат времето и да постигнат перфектна визия и фигура. Повечето от тях, разбира се, разчитат на естетични процедури, които също подпомагат перфектната им визия, но истината е, че идеалните мерки са нещо, за което доста трябва да се потрудиш, особено след менопаузата.

С годините метаболизмът ни се забавя и е необходимо да приемаме по-малко калории. Едно 20-годишно момиче спокойно може да приема по 2000 калории на ден, но след 50-те спадат до 1600. Намаляването на нивата на естроген през менопаузата пък водят до натрупване на мазнини в областта на корема. Тези два факта усложняват още повече пътя към перфектната фигура след определена възраст. Ето как я постигат някои от най-известните дами в света:

Синди Крауфорд: 75-минутни тренировки за закуска



Легендарният модел от 90-те години днес е на 51 години, а тренировъчната й програма е наистина изумителна. Тя прави 75-минутни тренировки три пъти седмично, като включва тежести, напади и клекове. За да поддържа ритъма на сърцето си, тя тича надолу нагоре по стълби за време и завършва с упражнения за корем, които изпънява на постелка. Помните невероятните видеа на Синди с упражнения, нали? Те са чудесен начин да започнете сутрините си, можете просто да изберете част от тренировката и да я изпълнявате всеки ден за по 10-15 минути.




Холи Бери: Протеинови шейкове и лицеви опори



Холи Бери, която наскоро ни зашемети с фигурата си, тази година ще навърши 50 години. Холи е диабетичка и е на строга диета, която изключва всякакви изкуствени подсладители и бяла захар. Тя не яде и хлебни изделия и неведнъж е споделяла, че приема много вода.

Когато има тежък снимачен ден тя си прави шейкове с протеини от вегетариански източници, които я зареждат за дълго. Холи тренира минимум по 30 минути на ден, а упражненията, на които залага, са планк, лицеви опори и много кардио.




Шарън Стоун: Ключът е в разнообразието



59-годишната актриса обожава разнообразието и всеки път, когато тренира, прави нещо различно. „Понякога правя повдигане на крака и кръгове във ваната, за да използвам съпротивлението на водата“, разкрива актрисата. Ние можем само да коментираме, че би трябвало да има доста голяма вана ...

Актрисата хапва доста червено месо и обожава стекове, но никога с чаша вино. Алкохолът е просто табу за нея.

Кортни Кокс: Приятелка с кейла



Повечето хора спират да тренират, ако преживеят травма, но не и Кортни. През 2013 г. тя си счупи ръката, но преживяното я накара да се амбицира и днес да има още по-стегнати ръце. Близката й приятелка Дженифър Анистън я посъветва тогава да използва крос тренажор, за да си върне формата, а уредът направи чудеса за нея.

52-годишната актриса обожава и 90-минутните кардио тренировки и дори носи пулсомер, за да е сигурна, че винаги е във върхово натоварване.

Кортни тренира по пет пъти седмично и обича да практикува ... почти всичко: пилатес, тенис, сърф, йога, каране на колело и бойни изкуства.

През годините тя е изпробвала доста диети, сред които и тази на Аткинс и споделя, че любимите й храни са кейл, спанак и броколи.

Четете още: Вижте как изглежда Джанис от 'Приятели' 22 години по-късно!


Деми Мур: Лимонов сок



Деми Мур е почитателка на една доста нетипична тренировка, която се нарича Bulk Perspiration. Според запознати тя гори около 1000 калории чрез затопляне на тялото със специално електрическо одеало. Освен това тя обожава и йогата. Деми, която е на 54, е суровоядка и приема само органични продукти. Тя не заграява нищо на повече от 50 градуса, тъй като се стреми да запази хранителните вещества на продуктите. Деми е опитвала и диетата Master Cleanse, която включва единствено лимонов сок, кленов сироп и лют червен пипер.

Лиз Хърли: Ляга си гладна



51-годишната Лиз твърди, че не обича да ходи на фитнес, но признава, че не стои и на едно място. „Стремя се всеки ден да ходя и да тичам с кучетата“, споделя тя. Лиз пие и големи количества топла вода, когато почувства глад. Хърли си ляга гладна и предпочита да яде рано, за да не се превърне храната в мазнина. Тя хапва единствено пълнозърнести храни, зеленчуци, риба и малко чисто месо.

Ел Макферсън: Екстремни спортове и тичане по плажа



Помните, че прякорът й е „Тялото“, нали? Днес Ел е на 53 години и не се отказва от екстремните си занимания: „Стремя се да отделям поне по 45 минути на ден за спорт, който се практикува на открито. Обожавам падълборда, сърфа и водните ски“, споделя Макферсън.

Ел разкрива още, че фитнес програмата, която следва днес, е далеч по-лека и щадяща от тази, която е практикувала в активните си години като модел. Тя обожава да тича боса по плажа, близо да дома й в Маями.

Що се отнася до храната, Ел следва Алкалната диета, която намалява киселинността на тялото. Освен това Макферсън пие по три литра вода на ден и обожава плодовите смутита.

Кристи Бринкли: Запален веган



Бринкли, която е на 63 години, е запален веган. Тя толкова много обича да се движи, че споделя, че прави упражнения, дори когато си мие зъбите.

„Стремя се всеки ден да правя по 100 лицеви опори, много е лесно“, допълва тя.

Тя е фен и на система, която се нарича Total Gym, която тя описва като истинско изпитание – непрекъснато разтягане.

Що се отнася до храната, Кристи обича да експериментира, стига да е веганско. „Обичам да хапвам възможно най-много цветове на ден“, казва Бринкли.
 

Коментари

1 Кристи
  11 ноември 2020 | 18:17 отговор
 

Е, това с непрекъснатото разтягане е точно за мен ! Total Gym, да !

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.