Подут корем!?! Никога повече!

26 юни 2010 | 11:15
16394
0
0

От известно време насам, ние тук в Woman.bg, забравяме какво значи умерено и правилно разпределено в ежедневието хранене.

Резултатът все още е под контрол и може да се вземат бързи мерки, но 2-те килца отгоре и подутият корема са факт.

Разпитахме запознати и вещи във вталяването и здравословното хранене, разтърсихме се и в интернет и си набавихме необходимата информация за „спасителния план” за отслабване, който влиза в сила от днес.

И така, ето няколко съвета относно храненето, движението и грижата за подутото коремче. С тях неминуемо ще се разделим, и ние, и вие, с онези досадни 2 килограма.

- Яжте бавно и се опитвайте да не отваряте твърде широко устата си, за да не влиза много въздух в хранопровода.

- Изяждайте по 1 с.л. ленено семе всяка сутрин.

- Приемайте достатъчно витамини от В групата и витамин С. Приемайте сутрин и на обяд мултивитамини и омега-3 масло.

- Яжте плодове сутрин, на празен стомах.

- Не пийте газирани напитки.

- Ограничете максимално алкохола и тютюнопушенето.

- Пийте много вода през деня, за да избегнете дехидратация. Всяка клетка от тялото ни се нуждае от определено количество вода, за да функционира нормално. Така че се опитайте да пиете по 2 литра вода на ден, за да успеете да изхвърлите токсините от тялото си.

- Ограничете приема на продукти като зеле, фасул, червен пипер, круши, дори и цитрусови плодове.

- Употребявайте по-малко сол - солената храна провокира жаждата и задържа течностите в тялото.

- Задължително яжте седнали, а не прави.

- От билковите чайове предпочитайте мента, лайка, мащерка и зелен.

- Яжте по една голяма зелена салата на обяд и на вечеря. Разнообразявайте с маруля, брюкселско зеле, авокадо, домати, краставици или някаква комбинация от тях.

- Хапвайте малка и здравословна закуска на всеки два часа, за стабилизиране на кръвната захар. Един добър вариант за такава закуска са бадемите – пълни с протеини и фибри. Хапвайте по 10-12 между основните хранения.

- Бъдете сигурни, че всеки ден се движите достатъчно. Нужни са минимум 20 минути умерено физическо натоварване всеки ден, за да подобрите метаболизма си и да увеличите енергията си.

- Забравете за дъвката. Докато дъвчете, поглъщате твърде много въздух, който попада в хранопровода, а след това - в стомаха.

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени