Правилата при индийската диета

05 септември 2018 | 14:12
видяна 9272
коментари 0
Pixabay.com

Да, знаем, че лятото е към края си, но това не пречи да поддържаме формата си, независимо от факта, че скоро няма да обличаме бански. Затова спазвайте хранителен режим. Предлагаме ви някои правила при индийската диета. Основното правило тук е да не се гладува, а да се приема малко количество храна по 4 или 5 пъти на ден. И в никакъв случай не пропускайте закуската!

Плодове

hnghjjhjj

Преди да обядвате или вечеряте, изяжте по един плод. По този начин ще си набавите достатъчно фибри и така ще се спасите от големия глад, който ви е подгонил. Ако сте на работа или на друго място, а не у дома, то нищо няма да ви коства да сложите плод в чантата си и да го консумирате, преди да започнете с "голямото хранене".

Ограничете месото

cvxfg

Да, колкото и да обичате да похапвате месо, ограничете приема му. Наблегнете на зеленчуци, ядки, леща и ориз. При индийската диета важни са подправките, като при всяко ядене се добавя къри, куркума или канела. Приема се, че те стимулират метаболизма. Все пак месото не е съвсем забранено. Може по два-три пъти в седмицата да ядете пилешко или риба. Не консумирайте едно и също ядене обаче два последователни дни, тъй като всяко хранене предава една и съща енергия. Затова се старайте да се зареждате с различна енергия.

Забравете за алкохола, кафето и газираните напитки. Заложете на вода и чай

гнгтннн

Заменете ги с чай или вода, но преварена или филтрирана, а не минерална. Газираните напитки също не са на почит тук. Смята се, че те предизвикват кризи на организма и глад. 

Температура на ястието

ожаожж

Вярва се, че храната не бива да бъде нито много гореща, току-що извадена от фурната, нито пък студена. Най-добрият вариант е да бъде с приблизителната температура на тялото. 

Количество храна

йэжажажж

Тук също внимавайте! Не бива чинията ви да бъде препълнена, нито почти празна. Старайте се количеството храна да е достатъчно, без да преяждате или пък да останете гладни.

Хранете се бавно

жгтжттт

Когато се храните, недейте да бързате или да хапвате нещо на крак. Консумирайте бавно, без стрес и напрежение. Така ще почувствате ситост за много по-дълго време. Опитайте се, дори и когато сте на работа, да не ядете на работното си място набързо, а да седнете на маса и да се нахраните спокойно. 

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?