С какво да задоволим глада между храненията?

16 април 2013 | 15:45
4156
5
5

Неизбежно е да огладнеете между основните хранения и точно тогава се появяват изкушенията под формата на бисквити, солети, шоколад...

За да избегнете консумирането на излишни калории, трябва да подберете правилните храни. Комбинирайте плод и протеин. Хапнете ябълка и чаша нискомаслено мляко, за да подобрите метаболизма си и да ускорите изгарянето на калории.

Фибрите засищат, а протеините освобождават енергия за по-дълъг период от време. Може да хапнете и авокадо, пълнено с извара. Така ще си осигурите 9 гр. протеини и 7 гр. фибри само за 200 калории.

Ако искате нещо по-специално – поставете върху пълнозърнести крекери (бисквитки) риба тон от консерва (без добавки). Ще си набавите и омега 3 мастни киселини. Скаридите също са вариант.

Пробвайте и млечен шейк с нискомаслено кисело мляко и горски плодове. Ако нямате пресни, може да сложите и замразени, но пропуснете захарта.

Вариантите са безкрайни!

Още по темата

Коментари

5 :)))))
  20 април 2013 | 21:57 отговор
 

Страшни сте хора, направихте ми вечерта с тази класация :)))

 
4 върха на класацията
  17 април 2013 | 10:23 отговор
 

Без конкуренция е козе мляко-резняк с грозде! Просто ще ви обърне хастара :)))

 
3 аа
  17 април 2013 | 10:20 отговор
 

Най-забавно ще е ако млякото е козе-резняк с круша ...

 
2 Онуфрий
  16 април 2013 | 20:50 отговор
 

може да се пробва с круша вместо ябълка, още по - забавно ще стане :)))

 
1
  16 април 2013 | 18:54 отговор
 

ябълка и чаша нискомаслено мляко и ефекта ше е доста забавен

 

Добави Коментар