Сладка диета

15 април 2012 | 12:15
10494
2
2

Всички жени искат да бъдат стройни и красиви. И за целта са готови да спазват всевъзможни диети.

Много често обаче режимът на диетата се нарушава – заради това, че не можем да си представим живота без ядене на сладко.

Ако ядете торти, пасти, бонбони и шоколад, нямате никакви шансове да отслабнете.

Има обаче сладки продукти, които при умерена консумация няма да ви натоварят с излишни килограми.

Нека видим какви лакомства можем да похапваме, без да навредим на фигурата си.

Глюкозата е жизнено необходима на човешкия организъм, тъй като е единствената „храна“ за мозъка. От друга страна прекомерното ядене на сладко води до напълняване.

Какво да правим? Отговорът е очевиден – ако сте склонни към напълняване, оставете в менюто си само полезни лакомства. И ако тялото ви „плаче“ за сладко, почерпете го с такива продукти, които няма да навредят на здравето и диетата ви.

Мед

Медът неслучайно бива наричан „природен лечител“. Заменете захарта с мед, така организмът ви ще получава не само глюкоза, но и витамини и минерални вещества, каквито в захарта няма. Изпийте една чаша сладък чай с мед, без да се опасявате, че вкарвате излишни калории в тялото си.

Сушени плодове

Можете да ги ядете спокойно по време на всяка една диета. При сушенето водата се изпарява от плодовете, то всичките полезни съставки си остават. Магнезий и калций, желязо и натрий – осигурете тези полезни вещества на организма си.

Поглезете се със сушени смокини, стафиди или сушени кайсии. Само не забравяйте, че и с това не бива да се прекалява.

Мармалад

Мармаладите съдържат голямо количество пектин, който спомага за изхвърляне на токсините от организма.

Освен това пектинът е известен с това, че понижава нивото на холестерина. Мармаладите обаче съдържат и захар, така че не прекалявайте с консумацията им.

Зефир

Този сладък продукт може да се включи и в менюто на диетата ви, защото съдържа само 300 ккал в 100 гр.

Ако хапнете една сладка на ден, няма да напълнеете, за сметка на това ще получите допълнителна доза фосфор и желязо. Зефирът съдържа и много белтъчини, а те са необходими за изграждането на мускулната тъкан.

Ядки

Ядките са много вкусни и хранителни, това всеки го знае. Винаги можете да се поглезите с фъстъци, орехи, бадеми или лешници, когато ви се хапва нещо вкусно. Само че и с това не прекалявайте – ядките са много калорични.

Плодове

Можете да ядете неограничено количество пресни плодове. Те съдържат фруктоза, която ще насити тялото ви със „сладост“.

Черен шоколад

Някои видове натурален горчив шоколад на практика не съдържат захар. Свикнете с вкуса на това лакомство, което понякога е съставено на 99 % от какао.

Какаото от своя страна е източник на полезни антиоксиданти. При това горчивият шоколад укрепва кръвоносните съдове и лекува депресия.

Хапвайте описаните по-горе продукти и отслабвайте с удоволствие, без да се чувствате лишени от нищо!

Още по темата

Коментари

2 GERGANA
  15 април 2012 | 13:58 отговор
 

Hapvaite hapvaite......vsi4ko si ima cena

 
1
  15 април 2012 | 12:28 отговор
 

хапвам си каквото искам и съм супер щастлива, не съм роб аххаха

 

Добави Коментар

Най-четени