Дони Чачова, която превърна своята мечта за повече красота в света в реалност

07 октомври 2020 | 07:47
1099
0
0

Неотдавна носителката на титлата „Мисис Баба Вселена 2016“ - Дони Чачова, събра известни имена на откриването на първия бутиков магазин на своята козметична марка. Дони, която създава с любов своите продукти определено сияе и сме сигурни, че лювта не е единствената причина за това.

На откриването на магазина присъстваха Кристина Димитрова, Нелина, Цвети Радойчева и Краси Аврамов, както и пр експертът Ива Екимова, Милена Шаркова, топ моделът Ива Атанасова, бизнес дамата Марина Вълканова. А ние успяхме да зададем няколко въпроса на домакинята...

- Как се роди идеята за DONY cosmetics?

- Това е една история за красота, сила и за една сбъдната мечта. Всяко младо момиче мечтае да е красиво и да запази това за цял живот. Някои от вас ще кажат, че това е невъзможно, но моята приказка ще ви отведе в света на постижимата красота и на възможността да бъдеш себе си, във всеки етап от живота си. Бях около 23 годишна влязох в един козметичен център, тогава ги наричаха салони. “Ах, колко си красива, каква чиста и сияйна кожа имаш. Довери ми се и ще те науча, как сама да добавяш в козметичните си продукти съставките, които ще съхранят младостта и блясъка на кожата ти!” – с тези думи ме посрещна жената, която промени възгледите ми. При поредната разкрасителна процедура козметикът ми предложи знанията си, като единственото, което поиска от мен бе доверие, за да станат резултатите от полаганите грижи видими и трайни, години наред. Винаги съм вярвала, че това, с което се храним се отразява на физическото ни състояние. Защо тогава да не използваме силата на даденото ни от природата, за да “нахраним” и кожата си? И така се потопих в магичното познание за силата на природата. Започнах да забърквам първия си крем със съставките, полезни за моя тип кожа. Това са предимно компонентите, типични за географските ширини на България. Защото ние живеем тук и сега, на това място, дишаме този въздух и това ни определя като тип. 20 години след този момент сбъднах мечтата си да имам собствена козметична линия.

- Защо точно розово масло и злато?

- Българското розово масло, добито от маслодайната роза Дамасцена, е еталон за качество в световен мащаб и има многобройни ползи за здравето. Бори се с депресията, потиска възпалителните процеси в тялото, защитава от вируси, има стягащи свойства, пречиства кръвта, улеснява менструацията, поддържа здравето на черния дроб, действа като афродизиак и още много, много други ползи. Розовото масло има силен подмладяващ ефект, заради съдържанието на трансретиноидна киселина подпомага заличаването на бръчките. Розовото масло и розовота вода имат тонизиращ и стягащ ефект, действат благотворно върху червенините, причинени от разширени капиляри. Освен това хидратира в дълбочина за всеки тип кожа, и суха и мазна, имат нужда от хидратация, която е синоним на красивата кожа, има стягащи свойства, забавяйки стареенето и свива порите. Има антисептичен ефект и помага при борбата с дерматит. Има и още много свойства, за които можете да прочетете в нашия сайт.;
Всяка една полза е още една причина да вярваме в удивителните резултати, които имат продуктите на DONY cosmetics, и за които споделят нашите клиенти.

- Когато създавахме кремовете от първата серия “Pure Gold” на DONY cosmetics, имахме високите амбиции да съчетаем течното и твърдото розово злато в един крем.


- Розовото масло, наричано още “течно злато”, е популярно в цял свят с неговите ползи за кожата, но чистото злато е забравено в козметичната индустрия във времето. Златото се използва от векове в козметиката, дори Клеопатра е използвала чисто злато в разкрасителните си процедури. Векове наред, златото не се използва толкова активно в грижата за кожата, но последното десетилетие намира място в кремовете и маските за лице на всички знаменитости. На първо място златото има дълбоки хидратиращи свойства. “Хидратация и пак хидратация” е мантрата на красивата и сияйна кожа. Златото изглажда мимическите линии – златната усмивка е тази, която показва хидратирана кожа без мимически бръчици. Този резултат можете да получите, когато запазите нивата на колаген и еластин, а това е поредния подарък от чистото злато за нашето лице. Благородният метал действа прекрасно и против акне – друг често срещан проблем при млада и зряла кожа. Защо е така? Златото има високи противовъзпалителни и антиоксидантни свойства. Може да се използва и против кожни възпаления. То ускорява кръвообращението на лицето и подпомага оздравителните процеси, регенерирайки клетките. Златото наистина придава сияйност и бляскав равномерен тен на кожата. Това е и една от причините да се използва против пигментни петна. Слънцето е приятел на доброто настроение, но и враг на красивата кожа. Благородният метал потиска прекомерното производство на меланин, което го превръща в ценна съставки при лечението на кожа увредена от слънчевите лъчи.
Не на последно място, златото защитава кожата от вредното влияние на околната среда. Нашата цел беше да предоставим максимално чист продукт със забележителен резултат и то на добра цена. И успяхме!

- Към кого са насочени продуктите?

- След като изброихме всички свойства на съставките, съвсем естествения извод е, че продуктите са подходящи за всеки тип кожа. Както за млада, така и патенираната от възрастта кожа. В разгара на пандемията дарихме комплекти от серията Pure Gold на лекарите от първа линия на УМБАЛ „Света Анна”. Разбрахме, че изранените им от маски, шлемове и предпазни средства кожи са се повлияли много добре при използването на дневния и нощния крем от серията.



- Вие имате ли си любим продукт?

- Как да кажа кой ми е любимият продукт. Все едно да кажа кое е любимото ми дете. Честно казано най-развълнувана съм от появата на новите два продукта от същата серия. Представихме ги на близки, приятели и партньори. Серумът и маската са изумително допълнение към дневния, нощния и крема за окоолочен контур. Към тези продукти вече имаме и почистваща кърпа за лице за многократна употреба и лента за коса за удобство на всеки дневен ритуал за красота. 



- Разбрахме, че продуктите си имат вече официално свой дом - разкажете ни за него?

- Така е и съм много щастлива, че вече можем да посрещнем нашите гости в София в район Красно село на ул. „Пирински проход” 45Б.
 

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.