Едно слънчево момиче - Полина от PolinaSofia.com (интервю)

06 март 2014 | 12:25
6826
9
9

Ето я, най-накрая... Полина от PolinaSofia.com. Една от големите ни любимки в сферата на красотата, стила и мотивацията (о, да, тя може да те мотивира с точно 3 изречения; достатъчно е да прочетеш, например, това).

Полина е съвкупност от много неща и макар познанството ни да е отскоро, някак успяхме да подберем най-открояващите се в един образ, който с радост ви представяме тук. А именно - едно от най-интересните лица на българската Beauty блог сцена, млада и красива дама, която излъчва увереност и сила, но едновременно с това нежност, деликатност и известна сладост. Във вените ѝ тече украинска кръв, но за свой дом е избрала родината ни. Обича чай, котки, пътешествия, позитивни мисли и хора и свободата да споделя.

Ето за какво успяхме да си поговорим с Полина...

 

Разкажи ни как ти хрумна идеята да имаш собствен блог?

Без съмнение първият тласък в блогърството дължа на Жюстин Томс с вдъхновяващите й лекции (по време на студентството ми), на които тя неведнъж спомена колко е важно да се учим на смислена и полезна комуникация и колко е важно всеки от нас да създава свое качествено дигитално наследство, което днес е и едно от моите посланията към приятелите и читателите на блога – не отлагайте, а създайте свое виртуално местенце!

В едно изречение – каква е мисията на PolinaSofia.com?

Да споделям идеи и да вдъхновявам, както и да намирам съмишленици и нови приятели.

Нека разберем нещо и за самата теб – откъде си и накъде отиваш?

Родена съм в Киев, но реално съзнателния ми живот започнах тук, в София. В София, която обожавам. За всеки човек възрастта, в която започва да живее съзнателно, е различна. При мен този процес започна в началото на студентството – именно тогава истинският самостоятелен живот (и съчетаване на работа с университет) ме накараха да разбера, че в този свят много неща подлежат на промяна и зависят от мен. С това чувство е свързан и отговорът на въпроса “накъде отиваш?”. Отивам към онова мое Аз, което да ми дава повече наслада от живота и да подобрява този на хората около мен.

В твоето прекрасно виртуално пространство място намират място публикации, свързани както с грижата за красотата, така и материали за мода и стил, здравословно хранене, случки от личния ти живот... Коя от темите все пак ти е слабост?

Вероятно това са темите в категорията "Щастие". В тази категория пиша най-рядко. Никога не е лесно да облечеш в думи нещо толкова субективно като Щастието, да формулираш лични неща и размисли така, че да са разбираеми и наистина полезни(!) на читателя, чието време ценя. Тази категория я виждам като предизвикателство и затова я усещам наистина специална. Вярвам, че ще ставам все по-активна в нея.

Разкрий кой е козметичният продукт, без който не можеш да си представиш ежедневието?

Хидратиращ крем. Вярвам, че качествената хидратация "is the key".

Кое подкрепяш – пазаруването на козметика по интернет (знаем , че в България много от асортиментите на големите марки не са в наличност, а наличните са на твърде завишени цени) или от аптеки/дрогерии/бутици, където можеш да видиш и пипнеш продукта?

Подкрепям и двете, стига преди да се извърши плащането, вече да сме се запознали с продукта. С други думи, първо тестваме (и декоративна, и бяла козметика), даваме си ден-два за размисъл, четем ревюта за информация и чак след това купуваме било то online или offline.

Откровено споделяш за дългогодишната ти битка с акнето. Посъветвай ни нещичко, което смяташ за фундаментално при третирането на този проблем.

Никакво бездействие и/или самолечение - те винаги ще пораждат негативни емоции, ниско самочувствие, а също и белези. На нас се пада грижата да изглеждаме и да се чувстваме добре! Просто трябва да си го поставите за цел, а ако ви потрябва съвет или доза допълнителна мотивация – винаги съм насреща!

Стъпка 1: Целенасочено лечение, включващо лечебна козметика и бяла козметика за поддръжка.
Стъпка 2: Постоянство.

Видео по темата можете да видите тук

Кой е любимият ти домашен ритуал за разкрасяване? И кое е по-специалното при него?

Иска ми се любимият ритуал да беше нещо красиво, момичешко и лежерно, но… Истината е, че любимите ми ритуали са онези, които дори и да не са много приятни, дават видими резултати след време и наистина действат разкрасяващо. На първо място е ежедневното ми преобразяване във Фиона (от филма "Шрек") с помощта на зелената ми маска срещу акне, която се приготвя в аптека по рецепта на дерматолог. На второ място са домашните маски за коса (два пъти годишно, като всеки път е в продължение на месец) с горчица в корените за събуждане на “спящите” фоликули и с арган/зехтин по дължините за заздравяване на косъма.

 

Как поддържаш фигурата си? Спортуваш ли нещо конкретно, на какъв начин на хранене залагаш?

Старая се да не преяждам, да пия често и по много вода, да намаля въглехидратите и захарта. В спортуването се стремя тепърва да изградя постоянството, процесът е бая мъчителен (хехе).

Когато става въпрос за мода – следваш ли новоизлюпените тенденции или се съобразяваш само и единствено с личния си вкус? В този ред на мисли, без коя дреха или аксесоар не си представяш пролет 2014?

Вярвам, че личният вкус и стил еволюират, когато се информираме (черпим идеи от някъде) и внедряваме нещо ново (като замисъл) в гардероба си. Истината е, че ако не бяха тенденциите, лично аз, едва ли щях да се осмеля и ей-така изведнъж да реша да поръчам на някой шивач да ми ушие, да кажем, пола с висока талия и дължина до под коляно, без която сега не си представям пролетния гардероб. Най-лесно е гордо да заявяваме, че пренебрегваме тенденциите, защото самите ние сме твърде идейни и велики, а на следващия ден като част от инкубатора да се турнем сляпо, по навик към Inditex. По-трудно е да анализираме тенденциите и да ги прилагаме разумно – според фигурата ни, предпочитанията, а и срещу адекватна сума (без да робуваме на марки). Тенденциите наистина помагат, дори леко те подбутват да пробваш нещо ново - съчетание на цветове и материи, кройки, различни аксесоари.

Имаш ли друго хоби освен блога?

В интерес на истината, всяка категория в блога усещам като отделно хоби: пътешествия, фотография, готвене. И без блога те биха съществували, но откакто всяко от тях има свое местенце се чувствам допълнително мотивирана и усещам всяко едно от тях по-силно , а не просто като рядко практикувана дейност. И още веднъж - ако обмисляте и вие блог – сега е моментът!

На какво си посветила професионалния си живот в момента? Посещаваш интересна академия, разкажи ни нещичко?

В момента съм на 23г. и в професионална насока виждам Комуникации и Предприемачество като двете ключови думи.
Относно 9 Academy – бизнес академията, за която ме попитахте – няма да преувелича, ако кажа, че се чувствам щастлива от факта, че съм част от първото й "издание". В 9 Academy не сме слушатели, а наистина участници в проекта. И именно от това какво е участието на всеки от нас (присъства елемент на състезание) зависи и дали той ще премине към следващия модул и дали ще стигне до финалния 9-ти модул на обучението (стискайте ми палци!). Към момента съм успешно преминала в третия модул – Финанси – доста непозната за мен материя. Не ми е лесно и това ми харесва. А и смятам, че такова нещо като случайност не съществува. Фактът, че проектът идва учудващо навреме в живота ми, точно когато преливам от енергия, свидетелства за това.




 

Полина отговаря без да се замисли...

Книга, която всеки трябва да прочете: Фредерик Бегбеде “Любовта трае три години”
Последният филм, който те разтърси: The Intouchables, 2011
Любимо ястие: Риба и салата
Какво пиеш най-често (безлакохолно, разбира се): Вода
Коя песен можем винаги да свързваме с теб: Всичките на Иван Дорн
Влюбена ли си: Много
Опиши се с три думи: доброжелателна, силна, променяща
Крилата мисъл, която учи живота ти да лети: “We don’t see things as they are. We see them as we are”.

Woman.bg

Сайтът за истинската жена

Коментари

9 VERA
  04 ноември 2015 | 15:12 отговор
 

Харесвам я,следя блога и,но наистина трябва да поднася впечатленията си(имам предвид козметичните продукти)една идея по-обрано.Понякога наистина изглеждат натрапчиво-комерсиални,звучат,като реклама не, като споделяне межу приятелки.Иначе съм и фен :)

 
8 Гергана П.
  12 август 2015 | 18:49 отговор
 

Публикациите и в блога щяха да имат може би някаква стойност ,ако не бяха всичките козметични продукти ,които рекламира. Айде да има една реклама ,две ,добре,ама то 90% от съдържанието е с комерсиална цел. Жалка работа! Колкото и красиво да е написано ,това не може да прикрие опитите за манипулация от нейна страна,въпреки ,че тя го отрича,то си е очевадно.Но има доста хора ,които и се доверяват ,за съжаление..

 
7 Евгения
  10 март 2014 | 16:27 отговор
 

Поли със всяка публикация става все по-добра, засяга все по-смели и актуални теми (акне, примерно). Мотивира ме да действам и зарежда с енергия само с няколко думи:)

 
6 Хубавица
  09 март 2014 | 11:16 отговор
 

Съгласна с Умницата. Никоя напудрена статийка и/или "ревю" не могат да прикрият вонящата посредственост и облечената във възторг продажност.Представяните продукти са в 98 процента от случаите боклук с лъскава(или не дотам) опаковка. Но да се пъне момичето, щом го влече...

 
5 Умница
  07 март 2014 | 16:58 отговор
 

Блогът не е нищо повече от реклама на определени продукти ,за които плащат на създателката ,а баламите пръскат купища пари после се чудят защо няма ефект

 
4 Teодора Миланова
  06 март 2014 | 20:35 отговор
 

Прекрасна и вдъхновяваща! :)

 
3 Mira
  06 март 2014 | 14:56 отговор
 

Поли е страхотна, истинско вдъхновение :)

 
2 Мария
  06 март 2014 | 13:31 отговор
 

Страхотна мацка, много интелигентна :)

 
1 Lilia
  06 март 2014 | 12:45 отговор
 

Следя блога на Полина от доста време и определено мога да го посоча като любим сред този тип български блогове. Браво, Поли, продължавай в същия дух :)

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.