Ето тези нюанси на косата ви състаряват

02 август 2018 | 14:38
видяна 15456
коментари 1

Добре направената прическа и правилно подбраният цвят могат да ви подмладят с десетина години – или напротив, да ви състарят. Консултирахме се с експерт, за да уточним кои оттенъци превъртат часовника назад и кои – напред.

За брюнетки – не се боядисвайте еднотонно

Ако сте тъмнокоси, откажете се от скучното боядисване в един цвят. Топлите карамелни оттенъци в косата ще омекотят чертите на лицето ви, ще придадат на косата обем и ще направят общия ви образ по-светъл и лек. Това разбира се ще ви подмлади. Нещо повече – боядисването на кичури не отнема много време и позволява да ходите на фризьор значително по-рядко, защото порасналите корни не си личат толкова. Има и компромисен вариант – помолете фризьора да остави корените тъмни и да създаде бавен и естествен преход към светлите връхчета – това боядисване придава визуално сияние на кожата и обем на тънката коса. Пододящо е и за онези дами, на които хич не им отива да са руси, но мечтата да станат блондинки не им дава мира.

За блондинки – злато и мед вместо платина


Русите дами е по-добре да се откажат от платинено-русия оттенък. Златистите и медени оттенъци със сигурност няма да ви подведат. Те ще придадат на кожата ви сияние и изразителност на лицето ви и ще направят образа ви трогателно беззащитен, като на младо момиче.

Пастелни оттенъци – минус 10 години

В момента на мода са пастелните нюанси на косата, които са уместни на всяка възраст. Нежните цветове ни напомнят за младостта, лекотата и безгрижието – и точно това ще смъкне от имиджа ви десетина годинки.

Никакво боядисване в „готик“ стил

Има оттенъци, с които трябва да сте особено внимателни. Тези цветове отиват на малцина, но неизвестно защо вече дълги години остават популярни. Например черното или тъмнокестенявото, както и някои червени и виолетови оттенъци. Тъмните цветове в косата, както и в дрехите, състаряват повечето жени. Освен това в комбинация със светла кожа могат да подчертаят някои недостатъци на лицето. Така че дори ако си падате именно по тези нюанси, добавете няколко по-светли кичура покрай лицето и по цялата дължина на косата.

Забравете за боите от супермаркета

След определена възраст е желателно да се сбогувате с различните бои в ярки кутийки, които виждате в супермаркета. Повечето от тях за жалост предполагат боядисване в един цвят, което веднага ще направи лицето ви уморено и ще ви състари. Няколко по-светли кичура ще придадат на цвета дълбочина, на косата – обем, а на вашия образ – лекота и непринуденост.



Боядисвайте белите коси

Да, естественият вид е изключително популярен вече от няколко сезона. Но има разлика между това да си естествен и това да си занемарен. Ако искате да изглеждате по-млади, да оставите белите си коси недокоснати не е най-сполучливото решение. Ако все пак държите да запазите посребрените си кичури, добавете към цвета няколко топли нюанса.

Винаги си избирайте боя, която да е с няколко тона по-светла от естествения ви цвят


Косата, също като кожата, с възрастта губи пигментацията си. Затова не се старайте да подберете цвят, който да се доближава максимално към този на детските ви снимки. По-добре помолете фризьора си да използва малко по-светла боя – тя ще ви стои много по-естествено.

Коментари

1
  05 август 2018 | 01:07 отговор
 

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.