Идеален грим за офиса – упътване за начинаещи

25 септември 2019 | 07:24
3932
1
1

Семпъл или ярък, сдържан или прелъстителен – какъв трябва да е идеалният грим за офиса, ако нямате определен дрес-код? Как да не прекрачите границите на допустимото и какви правила да спазвате, ако сте начинаещи в тази сфера? Консултирахме се с експерт, за да отговорим на тези въпроси.

Златното правило на офис-грима е, че трябва да стои естествено. Когато си избирате гримове, наблегнете на по-убитите цветове. Задачата ви е да изглеждате представително, а не предизвикателно. Подберете декоративни средства, които да се доближават максимално по нюанс до естествения цвят на кожата, веждите и устните ви. Аленото червило и опушения грим оставете за вечерта.

Ако имате време, преди гримиране ползвайте маска за лице, която да изглади и успокои кожата ви. Така ще изглеждате по-отпочинали. В деловия грим важна роля играе доброто състояние на кожата. Във вечерния грим ярките неонови сенки и обемните перлени устни може да привличат погледите, но на работа тези акценти са неуместни.

Изравнете цвета на лицето с фон-дьо-тен с лека текстура – такъв се нанася по-лесно.



Ако искате да ползвате сенки за очи, наблегнете на по-спокойните цветове (телесен, бледо-кафяв, млечнобял, прасковен или бежов). Желателно е сенките да не съдържат отразяващи светлината частици. По-светли нюанси можете да нанесете от вътрешното ъгълче на окото до средата на клепача. По-тъмни сенки сложете на гънката на клепача и във външния ъгъл на окото. Така ще постигнете красив и изразителен поглед, който при това ще изглежда естествено.

Можете да ползвате очна линия и в офиса, при това острите връхчета могат да направят очите ви по-изразителни и визуално по-големи. Обаче трябва да внимавате да не прекалите с размаха и яркостта. Излизащото от ъгълчето на окото крайче не трябва да е твърде дълго, но задължително трябва да сочи нагоре. Линията трябва да е тънка, широките линии са неуместни.

Можете да очертаете очите си с кафяв или сив молив. Добре е да поразмажете границата на контура, за да маскирате неравностите, които на офис-осветление ще станат много по-видими.

Ако носите очила, слагайте си руж, само докато сте с очилата си. Ако страдате от късогледство, очите ви ще изглеждат по-малки през лещите на очилата. Можете да ги увеличите визуално, като коригирате линията на клепача с молив. Направете очите си и по-изразителни с помощта на различни нюанси сенки – акцентирайте средата на клепача със светъл цвят, а гънката на клепача я очертайте с по-тъмни сенки. Размийте старателно границите между контрастните нюанси.



В офис-грима можете да ползвате матово червило или нежен гланц за устни.

Ползвайте кафява или черна спирала без „суперефекти“. Твърде театралните мигли ще стоят неуместно в работна среда.



През деня напръсквайте лицето си с термална вода, за да избегнете лющене и изсушаване. Носете си матиращи салфетки – те винаги са актуални и са must have артикул за всяка жена.

Четете още: Как да се грижим за мазната кожа на лицето?



Woman.bg

Сайтът за истинската жена

Коментари

1
  27 септември 2019 | 21:35 отговор
 

Не слагайте фондьотен и пудра, ще запушите порите си и ще състарите преждевременно кожата си.

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.