Мис България 2020 преди и след корекциите на устните

11 ноември 2020 | 15:23
6792
4
Снимки: Instagram
4

Новата носителка на титлата "Мис България 2020" - Венцислава Тафкова, която бе избрана в столичната зала "Рейнбоу Плаза" на 7 ноември, подобно на своите предшественички, също не бе подмината от острите критики на интернет потребителите. Обект на хорското негодувание този път се оказа не носът, както се случи по-рано при една друга миска, а... устните.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Miss Bulgaria 2020

Публикация, споделена от Miss Bulgaria 2020 (@vencislavatafkova) на


И това не е всичко. 21-годишната студентка по "Туризъм" към Нов български университет предизвика негодуванието на стотици потребители на социалните мрежи не само заради видимо изкуствено уголемените си пухкави устни, но и заради тежкия грим.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@silvi.angelova_makeup

Публикация, споделена от Miss Bulgaria 2020 (@vencislavatafkova) на


Самата Венцислава не закъсня с отговора си и призна, че наистина има корекции по устните. Брюнетката е напълно наясно с факта, че днес страстта към уголемяване на устните се е превърнала в мания сред подрастващите момичета. Но смята, че в това няма нищо лошо, стига да е в границите на приемливото. В противен случай балансът между чертите на лицето може до такава степен да се загуби, че да доведе до нещо наистина гротескно и дори ужасяващо.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

На път към Здравей България по @nova.bg

Публикация, споделена от Miss Bulgaria 2020 (@vencislavatafkova) на

В интервю пред "Здравей, България" красавицата сподели, че няма нищо против естетическите корекции, стига да са оправдани и в рамките на нормалното. Победителката в конкурса за най-красива жена изрази и неразбирането си от факта, че в България миските винаги попадат под прицелите на негативизма и омразата. "В България всички са свикнали да критикуват красивите жени. Това е тенденция", посочи тя пред медията.

"Не знам защо ме нападат, явно е тенденция. Нямам корекции, освен на устните. На 20 години смятам, че не е нужно да си правя. Не съм против тях, ако са в някакви граници", допълни още Тафкова.



Междувременно в интернет пространството изплуваха снимки на Венцислава от времето преди корекциите. Кадрите, на които тя излежда като едно мило и симпатично, покоряващо с естествения си чар момиче, са на път да се превърнат в хит в социалните мрежи.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

www.nikolecollection.com

Публикация, споделена от Miss Bulgaria 2020 (@vencislavatafkova) на

 

На първата снимка е новата "Мис България 2020", пловдивчанката Венцислава Тафкова. На втората снимка е пак тя, но преди да си напълни устните с пластмаса. Защо, бе, момиче, защо?!

Публикувахте от Alexander Kostov в Понеделник, 9 ноември 2020 г.
 
А на вас как ви харесва повече младата дама - с плътните и сочни устни след оперативната намеса, или с тези, с които майката природа я е дарила? 

 

Четете още: По традиция пак оплюхме новата Мис България, ама не си признаваме, че имаме поне 3 приятелки със силиконови устни...
 

Още по темата

Коментари

4
  11 ноември 2020 | 22:30 отговор
 

Нали не трябваше да имат корекции?

 
3
  11 ноември 2020 | 20:09 отговор
 

Защо с тези устни бе ?! Никоя не може да се превърне в Анджелина Джоли ! Това момиче осъзнава ли ,че на нейното лице не отиват големи устни ?!

 
2 Митьо Пищова
  11 ноември 2020 | 19:53 отговор
 

Честито, вече прилича на нещо средно между Ружа Игнатова и Марияна Николова, кралицата на биткойните....толкова евтино излъчване,,горкото объркано момиче..Ама иначе честито, де! Такава Мис България не сме имали..О небе

 
1
  11 ноември 2020 | 17:30 отговор
 

Определено много по-хубава с нормални устни.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.