Автор
Woman.bg

NIVEA обяви Моника Белучи за посланик на новата си серия продукти срещу бръчки Hyaluron Cellular Filler + Volume

Милано, 9 май 2018 г. - NIVEA, световна водеща компания за грижа за кожата и марка, близо до сърцата на семействата повече от 100 години, обявява Моника Белучи за нов посланик на грижата за лицето.

Символът на автентичната и женствена красота Моника Белучи ще бъде лице на новата комуникация на NIVEA Hyaluron Cellular Filler + Volume.

Кампанията представя ежедневието на Моника, използвайки истински и интимен тон, майсторски режисирана от окото и таланта на един от най-добрите режисьори и фотографи на света: Бруно Авейлан.

"NIVEA винаги е била част от моя живот и от този на моето семейство и днес тя е от съществено значение за моята красота." - казва Моника Белучи: "Да участвам в този проект ме кара да се гордея, защото тази кампания има за цел да вдъхне увереност на всички жени да се чувстват млади, тъй като това, което имаме вътре, ни прави красиви отвън".



Концепцията за красотата, идваща отвътре е истинската връзка между Моника и новия NIVEA Hyaluron Cellular Filler + Volume. Формулата против стареене реактивира естественото производство на хиалуронова киселина и колаген в кожните клетки, което я прави по-стегната и по-тонизирана, намалява бръчките и помага на жените да се чувстват по-уверени в кожата си.

Моника Белучи със сигурност притежава естествена красота. Сега тя е посрещната от семейството на NIVEA чрез думите на Андреа Мондони, генерален мениджър на Beiersdorf в Южна Европа, който казва: "Моника е автентична икона на красотата без никакви филтри. Ние предпочитаме нея пред всички, защото тя перфектно въплъщава ценностите, които винаги са характеризирали нашата марка: женственост, автентичност, семейство и доверие ".