Автор
Ева Лъчезарова

Новата тайна на красивата и хидратирана кожа: Серамидите!

Чували ли сте за серамидите? Вероятно отговорът на този въпрос е “не”, но заедно със CeraVe ще ви разкажем повече за тях и защо брандът е превърнал популяризирането им в своя кауза.

Всъщност серамидите се съдържат естествено в нашата кожа, те са липиди, които имат изключително важно значение за бариерната функция на кожата, както и за задържането в нея на хидратацията. Оптималното количество на серамиди в кожата ни защитава от агресивни външни фактори, като замърсяване и слънчеви лъчи, освен това те са гарант за гладка и хидратирана кожа.



Коичеството и качеството на серамидите в кожата определят и това дали тя ще бъде суха, раздразнена и зачервена. За съжаление обаче с годините нивото на серамиди започва да намалява, а слънчевите лъчи имат допълнително негативно влияние върху тях. Смяната на сезоните, включително студеното и сухо време, също биха могли да им се отразят пагубно.



Екипът на френската козметична марка CeraVe започна инициативата "Think Ceramides!", за да запознае потребителите с важността на серамидите и да покаже как бихме могли да си ги набавим. Всички продукти на CeraVe съдържат три есенциални серамида, които са подбрани от дерматолози и които могат да бъдат открити естествено в кожата ни.

За оптимално усвояване на съставките CeraVe разработват и патентовата иновативна технология MVE, с помощта на която серамидите се освобождават поетапно в кожата, а така кожната бариера се подхранва в продължение на целия ден.



Нанасянето на серамидите директно върху кожата, спомага за възстановяването на кожната бариера и за задържането на хидратацията в нея. Серията на CeraVe включва продукти със серамди като: хидратиращ крем за лице с UV защита, изглаждащ крем, който ексфолира грубата кожа, без да нарушава кожната бариера, хидратиращ лосион, който действа през целия ден, възстановяващ крем за ръце, който овлажнява сухите и напукани ръце, както и крем за крака, който едновременно ексфолира и овлажнява.

View post on Instagram
 
(в материала има продуктово позициониране)