Обриви и мазен блясък: Ашли Греъм сподели селфи без ретуш

22 февруари 2021 | 07:27
15804
2
Снимки: Getty/Images, Instagram
2

33-годишната "плюссайз" моделка Ашли Греъм е пламенен привърженик на естествената красота. Тя не се колебае нито за миг да показва на последователите си в Инстаграм целулит, стрии и небръснати подмишници. И е една от малкото знаменитости, които не обработват снимките си, било то за да прикрият някое несъвършенство по тялото си, или пък да ретушират някое петънце по челото си например.

Съвсем наскоро едрата красавица сподели близък кадър на лицето си без капчица обработка по него с което и да било от популярните фотошоп приложения за разкрасяване. Причината бе да покаже на 12-те си милиона последователи идеално оформените си вежди. Е, тях все пак Греъм обича да глези и шлайфа от време на време. 


"Нямам причина да публикувам това, освен че веждите ми изглеждат невероятно", е написала Ашли към снимката.

По-наблюдателните почитатели на брюнетката обаче забелязаха веднага малките обриви и следи от акне, които дори гримът не може да маскира. Същото важи и за масления блясък по лицето на модела, който, между другото, тя демонстрира не за първи път в социалната мрежа.


За щастие под публикацията, вместо негативни коментари и подигравки по адрес на кожата на Ашли, има само положителни оценки: „Имате невероятен грим“, „Ашли, вие сте прекрасна“, „Не само веждите ви изглеждат добре, но и останалата част от лицето ви“, „Красивите вежди са добра причина за публикуване", гласят суперлативите от страна на феновете на манекенката.



Апропо, Ашли Греъм не е единствената, която редовно публикува снимки на лица, направени от близко разстояние. Наскоро Емили Ратайковски също сподели селфи на лицето си без грим от мега близко разстояние. Тя искаше да покаже на последователите си резултата от използването на конкретна маска за лице. А естествени снимки на 46-годишната Ева Мендес неотдавна доказаха пълната липса на бръчки по кожата ѝ. 

Четете още: Парис Хилтън днес става на 40 - ето каква е тайната ѝ за младост!

Още по темата

Коментари

2
  24 февруари 2021 | 17:19 отговор
 

И преди да си казала, че големите марки са я взели, защото е много хубава така - не, взеха я по политически причини, нали е много модерно сега да сме много "равни", "еднакви", много либерални и толерантни към всичко и защото дебелите, макар до един да искат да са слаби, искат да имат свой представител там. Не защото някой слаб иска да е като нея. Дебелите и те не искат.

 
 
24 февруари 2021 | 21:41

Тя наистина е красива. Не може да се отрече, повечето дебели не са като нея.

1
  22 февруари 2021 | 10:16 отговор
 

Огромна маса излязла от контрол, разляла се плът. Е, и тя си има своите почитатели, макар и малцинство.

 
 
Аз
24 февруари 2021 | 12:43

“ малцинство” от 12 милиона последователи

 
24 февруари 2021 | 17:17

Не бих нарекла хората, които не харесват дебелите и да са дебели "малцинство". 12 милиона последователи има, защото са я показвали тук и там и е работила за няколко популярни марки. Все пак няма бутон "не харесвам", нали? Фактът, че фитнес индустрията е най-голямата и продаваемата в онлайн бизнеса, показва, че хората искат да имат хубави тела, а не да са дебели. Тя не е PLUS-SIZE, а PLUS-MANY-MANY-SIZES.

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.