Пластичен хирург: Големите гърди и устни са демоде

29 април 2019 | 12:13
47921
1
1

Пластичният лекар Гуидо Маронати има своя клиника в Италия, но от години обучава своите български си колеги в световните новости в естетичната хирургия. Тези дни специалистът отново бе у нас и то след като участва в най-известния конгрес по пластична хирургия в света-този в Монако. Какви са тенденциите в операциите за подмладяване, колко мъже прибягват да услугите му, защо той работи само със специални конци -на всички тези въпроси вечно усмихнатият Маронати отговори в интервю за Woman.bg.

-На кого искат да приличат италианките, доктор Маронати?
-Всички масово искат да изглеждат като Дженифър Анистън, независимо на колко години са. Идват при мен и казват: „Докторе, искам да приличам на нея" и ми подават снимка на актрисата. Дупето на Ким Кардашиян е другата цел на много млади дами. Някой от тях пък искат да изглеждат като знаменитост от поредния риалити формат като „Биг Брадър”. Аз обаче не гледам подобни предавания. И започвам да търся фотоси или клипове с въпросния човек, за да разбера с какво толкова е спечелила възторга им.


-Коя е най-трудната пластична интервенция според Вас?
-Една от най-сложните е ринопластиката, но най-рискованата е лифтинг на лицето и шията. Под кожата на лицето има твърде много нервни окончания, които са много важни за мимиката ни и ако лекарят не е достатъчно добър, може да ги наруши и това да доведе до лицева парализа. Също така е много трудно е да внесеш симетрия при пациенти, които вече са станали жертва на предишни неуспешни пластични операции като тази за уголемяване на бюста. Това също е предизвикателство.
-Мъжете прибягват ли до разкрасителни процедури?
-В началото, когато започнах кариерата си на пластичен хирург на 100 жени пациенти имах един мъж. Сега обаче поне 15 – 20 % от пациентите са мъже. В момента при мъжете процедурите основно са ринопластика, липосукция и повдигане на клепача. Иначе, другите са слагане на ботокс и третиране с лазер.
-Отмина ли модата на големите гърди и устни?
-Да. В Италия преди 15 години бяха модерни големите устни и големите гърди, но вече не. Освен това множество изследвания показаха, че когато се поставят филъри или мастна тъкан 3-4 пъти, кожата на устните не може го понесе и формата им се нарушава. Затова е по-хубавото да се поставят малки количества. Тогава ефектът е по-добър. Друга тенденция, която забелязвам, е че повечето от пациентите вече предпочитат неинвазивни процедури.
-Използвате мезоконците на грузинците Сулуманидзе. Защо?
-От шест години работя с конците Аптос и те наистина облекчават както лекаря, така и пациента. Използвам само тях, след като изкарах специално обучение при техните изобретатели-грузинското семейство Марлен Сулуманидзе и двамата му сина. Фамилията им днес е в Топ 5 на най- успелите производители на Грузия. Мезоконците Аптос са най-лесният и безболезнен начин за постигане ефекта на повдигане на лицето, на шията и тялото – без хирургически скалпел. Класическата операция те срязва, поставя на риск, оставя белег. С тази техника – само за 15-20 минути, без пълна упойка и без риск - нещата изглеждат по съвсем различен начин. Не правя разрез като при операция, съответно няма и белег. Конците постигат повдигане на тъканта, подобрява се качеството на кожата - те са единствени по рода си в света, които съдържат хиалуронова киселина. Ефектът при грузинските е много по-дълготраен, а периодът на възстановяване по-кратък. Много пациенти се страхуват от процедурите под упойка и за такива като тях мезоконците са спасението. Аз ги препоръчвам на моите пациенти, чиято цел е лек лифтинг.
-Колко време трае ефектът?
- Обикновено между 1 и 2 години. За толкова време се абсорбират съставките – полимлечна киселина, капролактон и хиалуронова киселина. Предлагаме и конци, които са постоянни. Но при нас в Италия, а мисля, че и в България не се възприемат толкова добре. На първо място, защото хората изпитват страх от нещо, което постоянно ще остане в тях.

 


 

Коментари

1
  01 май 2019 | 00:59 отговор
 

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.