По традиция пак оплюхме новата Мис България, ама не си признаваме, че имаме поне 3 приятелки със силиконови устни...

10 ноември 2020 | 12:52
2117
11
Инстаграм, фейсбук
11

Преди броени дни избрахме новата Мис България. И естествено, веднага след като името бе обявено, започнаха и коментарите. Ама не била хубава, твърде много филъри имала, твърде много изкуствена била, по-хубави имало даже по улиците... Ами има! Явили ли са се на конкурс за Мис България? Не са! Тогава?

Не мога да разбера що за хора сме. Все нещо сме недоволни. Трудно се хващаме на работа, но ако е за мрънкане – цена нямаме.
Но пък даваме луди пари, за да подарим на детето нови гърди или устни за абитуриентския бал. Вие това приемате ли го?

21-годишната Венцислава Тафкова, която спечели короната, се занимава с мода от години, а в момента е студент в специалност „Туризъм". Сигурно не ѝ лесно след цялата злъч, която се изля по нейн адрес. В интервю по една от телевизиите днес тя сподели, че се старае да обръща внимание само на позитивните коментари.

На негативното говорене в социалните мрежи обаче не издържа шефката на агенция „Интерсаунд/Интермоделс” – Ирина Папазова. Тя избухна във фейсбук с гневен коментар.

„Скъпи приятели, неприятели, колеги, медии и всички, които по един или друг повод сте в този профил. Ще направя само един коментар и ще приключа темата за така наречените корекции. Ако въобще наричаме филъра корекция, значи 80% от нас сме коригирани. Другите 20% просто нямат пари да го направят. Хайде да не се държим като щрауси, които не виждат какво се случва! Всичко около нас е трагично, айде да си го кажем вече! Жените се правят, а плюят другите. Мъжете масово отричат, че харесват тези жени, и изведнъж ги виждаме точно с такива. Всеки един от тях има, ако не жена, сестра, че и майка вече. Медиите дават само такива от сутрин до вечер по всички предавания... Ние имаме над 30 успешни модели зад граница, които за 15 години никой не потърси за интервю! Защото не са скандални и не са брутални.”, написа Папазова.

И заяви, че от 10 години, че и повече, корекциите не са забранени в конкурсите за красота. „Венецуелки, американки и много други от години наред си правят редица корекции преди конкурсите!”

"Хора, стига с тази злоба. Момичето е хубаво. Аз съм майката на представителката на мис Плевен. Имах честта да присъствам на конкурса. Аз лично я харесах. Момичето е с класа и самочувствие, което отговаряше за конкурса! Успех й пожелавам!", написа Nikolinka Georgieva във фейсбук.

Разбира се, като при всеки конкурс, винаги ще има недоволни. Винаги ще има съмнения. Затова според мен е най-добре хората да имат прави да избират своята фаворитка. Така ще се види дали има голямо разминаване между вота на публиката и този на журито. Макар че то, нали знаете, и вотът може да бъде манипулиран... Така си мислим ние! А докато си мислим така, все няма да сме доволни от това, което ни се случва.



Сладка е короната, но е и тежка. Освен радост, носи със себе си и куп неприятни изживявания. Но това са рисковете на професията.


 

Още по темата

Коментари

1 Петър Георгиев
  10 ноември 2020 | 13:31 отговор
 

Добре известно е че всяка мис България ако отиде в някое училище ще има поне десет момичета по красиви от нея.Това означава че в конкурса се дават големи рушвети и премия със секс.Не опурочавайте повече този конкурс.Защото българките са едни от най красивите жени, но не печелят международни конкурси.Така е защото влизат с връзки в конкурсите.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.