Stephan не спира да изненадва, вдъхновява и затвърждава своето име, като най-добрата фризьорска марка в България. Освен с неповторимия си метод на работа, салоните се подчиняват на идеята за достъпен лукс.

На 11 ноември в емблематичната бизнес сграда “Вертиго“ в София се проведе ежегодното шоу на Stephan, на което Артистичният тийм показа висша класа и удивителни умения. Тази година то носеше името и беше подчинено на комикс тематиката, а над 1 000 души наблюдаваха грандиозното събитие на ниво сцена и от горните нива на модерната сграда. Още на входа гостите бяха посрещнати с чаша Martini, с която да се наслаждават на звездните интерпретации.



Сцената на три нива посрещна специалните гости за събитието – артистичния директор на марката - Еманюел Сантенак, главният колорист – Сесил Дуел и Соня Кабреро. Те дадоха старт с подстригване в реално време.

Звездното начало на шоуто поставихме с един образ на силната и непобедима жена и визията на фризьорите за косата като израз на нейната същност – Жената чудо. Творческият поглед и тенденциите преминаха през Затана и Мистик – две героини с известна история и изразена индивидуалност, с която стилистите развълнуваха публиката.



Колоритният и добре познат образ на Харли Куин омагьоса с уникално пресъздадена визия за висша мода, а за запомнящото се напускане на сцената се погрижи не друг, а Жокера!

Арт директорът на Stephan Васил Михайлов за пореден път впечатли всички с двата образа, които сътвори на сцената – двете фатални дами Черната вдовица и Джесика Рабит! Артистичният тийм на марката приложи уменията си за изработване на образи от висшата мода със стилна архитектурна прецизност, изпипване на всяка подробност, внимание към детайла и използването на продуктите на Wella Professionals!



За цялостно превъплъщаване на героините се погрижиха гримьорите от MAC, а с финален стайлинг всички модели се снимаха с гостите на специално създадената за звездното събитие фотостена.
Специално съдействие за гладкото и успешно преминаване на събитието имаше екипът на Boyana Events. Благодарности за спонсорството получиха и DXN.

Специален акцент на шоуто, който завладя всички гости и обиколи социалните мрежи в кадри и видео, бе 3D мапингът с внимателно подбрани кадри от любими комикси и продукции. Всички моменти бяха запечатани от обективите на фото и видеорепортери, които не пропуснаха нито един интересен момент.