Вселената на магичното удоволствие: ароматите на любовта за есен 2020

14 ноември 2020 | 06:27
773
0
Hermes/Instagram
0

Парфюмите имат магична сила – могат да променят настроението, да събуждат спомени, да ни карат да пътуваме въображаемо до любими близки и далечни места – чувство, което е добре дошло, особено в моментите, когато отново често сме си у дома между четири стени.

Днес искаме да ви отведем на ароматно пътешествие с помощта на някои от парфюмиte на 2020-та.

В страната на чудесата с L’Ombre des Merveilles на Hermes
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Parfumerie Sterrenburg (@parfumeriesterrenburg) on

Главният парфюмерист в Hermès и техен професионален „нос“ - Кристин Нажел създаде чисто нов дървесен чувствен аромат, който наскоро се появи на рафтовете и който с уханието си ни пренася в един утопичен и много красив свят.

Исках да осигуря миг на благодат, като воал от мек, фин и обгръщащ кашмир, напоен със слабия аромат на тамян", споделя тя за вдъхновението зад аромата. „За това въображаемо пътешествие в страната на чудесата, аз намерих вдъхновение в светлосенките и контрастът."

Нажел признава, че по време на посещенията си в Индия е била очарована от грациозността, с която жените драпират саритата си. Крайният резултат? Три основни нотки: черен чай, тамян и зърна тонка, които изсъхват в кремообразна смес.
Флаконът, в който се помещава парфюмът, е също толкова магичен и вълнуващ. Бутилката L’Ombre des Merveilles е с форма на лупа, която ни показва света под нов и вълшебен ъгъл. Той е ключът към вълшебното звездно небе посред бял ден. От 2004 г. Eau des Merveilles е ключ към чудния свят на Hermès. Събира невинността и фантазията, детските мечти и вечната жентвеност. Свят, в който необикновеното се случва посред бял ден.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Harvey Nichols Doha (@harveynicholsdoha) on

В Париж със Serpent Boheme на Boucheron

Градът, който стана синоним на самата любов и бурните сърдечни връзки, които завладяват и вдъхновяват– от Наполеон Бонапарт и неговата Жозефина, през Жорж Санд и Фредерик Шопен до Фредерик Бушрон и съпругата му Габриел – една история за любов, от която се появява Serpent Boheme…
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Perfumery Douglas & beautyzone (@douglas_beautyzone) on


Годината е 1888 и Фредерик Бушрон се готви да поеме на пътуване в търсене на редки скъпоценни камъни, в основата на славата на Къщата, която е основал 30 години по-рано. Вечерта, преди да замине, той поднася на любимата си Габриел много специален подарък, пълен със символизъм: пищно колие, представляващо змия, обсипана с диаманти, което  символично трябвало да я пази. Като защитен талисман и символ на вечната любов, колието-змия на Фредерик Бушрон вдъхновява парфюмериста Ан Флипо да създаде нова едноименна линия парфюми, които естествено носят основните кодове на тези безценни бижута. Serpent Bohème, бижуто покровител на Boucheron, сега е аромат, роден за уверените и дръзки жени, в знак на почит към характера на Габриел Бушрон.
Ан Флипо създава композиция от флорални, мускусни и цитрусови нотки. Serpent Bohème се разкрива с експлозия от цветове, в бляскав акорд от мандарина и касис.
В сърцето, уверен флорален букет разкрива най-изтънчените качества на розата, носеща чувственото удоволствие и светлина на есенцията от турска роза, в добавка към свежестта и вкусния намек на пустинна роза. Също толкова иконичният жасмин самбак завършва букета със слънчево настроение, като лъч светлина.
В базовите нотки откриваме бял мускус и топли нотки на лавдан. Сандалово дърво и пачули сладострастно освобождават трептяща следа от парфюма.

Змийски люспи, характерна черта на всички бижута Serpent Bohème, покриват гърба на деликатния флакон, за да напомнят за защитния символизъм на влечугото. Изваяни като релеф, те изглеждат като издълбани в стъклото, а прецизността им се разкрива и през прозрачното гладко лице на бутилката.
Равнопоставеното по важност злато е начин да се подчертаят детайлите, като пластинката отпред служи за основа на името на парфюма. Плетената черна връзка е увита около гърлото на флакона като колие и създава лек и елегантен контраст.
Изтънчен, без да бъде показен, Serpent Bohème носи непреходна елегантност, плод на съюза между традиции и модерност.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by real lies (@realliesfrance) on



В Калифорния с California Dream на Louis Vuitton

Новата "Калифорнийска мечта" ни отвежда до Лос Анджелис – град, известен със своите величествени залези и партита до сутринта.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Simon Bes (@simon.bes) on


Парфюмеристът на Louis Vuitton Jacques Cavalier Beltrud е изобретил нов жанр парфюм: Cologne Perfume. Това не е оксиморон, а нова реалност: лек, пълен с въздух и живот, ароматът се разгръща в пълно съответствие със законите на обонянието и уверено държи висока цитрусова нотка за необичайно дълго време. Съвсем доскоро цитрусовите съставки бяха нестабилни - поради естеството на суровините: летливите етерични масла от мандарина, бергамот, лимон, портокал, грейпфрут живеят ярко, но не дълго. Новите технологии и майсторската работа с мускуси направиха неуловимата красота осезаема. Мандарината в California Dream е свежа и изключително дълготрайна.

California Dream е посветен на момента, когато залязващото слънце се търкаля към хоризонта и оцветява небето в градиент от наситено розово до синкаво-синьо.

Бутилката е създадена от художника Алекс Израел, който рисува ароматите на House of Sun Song, Cactus Garden и Afternight Swim в пищни бонбонени цветове. Алекс е роден в Лос Анджелис и обича да рисува калифорнийското небе.
Сега калифорнийският залез е увековечен в стъкло и можете да му се възхищавате от собствената си спалня, където и да е по света.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lance (@lancelvsoho) on

 

В Калабрия с Voce Viva на Valentino

Една малка ивица земя близо до най–южния бряг на Италия, дълга 150 километра и широка 5 километра, предлага идеалния микроклимат за отглеждането на бергамот. Именно там ни отвежда VOCE VIVA на Valentino. Ароматът на Voce Viva излъчва нотки на искрящ бергамот от Калабрия, Южна Италия, омекотен от сладка и сочна мандарина и щипка джинджифил.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by () ТД Элит (TD Elit) (@tdelitparfum) on


Парфюмната вода VOCE VIVA е ода на многоликата женственост, присъща на Valentino: ВИСША МОДА: разкошен букет от портокалов цвят абсолю и акорд от златна гардения. ПРОХЛАДА: неочакван кристален мъх заедно с доза ванилия придава пристрастяващ ефект на аромата. Флаконът предава ценностите на Maison Valentino и женствеността на VOCE VIVA. Елегантен стъклен флакон в квадратна форма, украсен с типичните за марката шипове. Стъклото и златистият аромат в него пречупват светлината във V-образна форма и обрисуват портрета на съвременната жена с ярък характер. Интензивният червен цвят подписва този емблематичен флакон с Valentino.

За рекламната кампания на Voce Viva марката избра Лейди Гага, която познава отлично силата на гласа.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Perfumery Douglas & beautyzone (@douglas_beautyzone) on

Всеки аромат разказва истории, разкрива определен визуален свят. Всеки аромат сам по себе си е пътешествие.

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.