Защо жените са по-красиви на 30, отколкото на 18?

29 април 2020 | 08:09
35873
6
Снимка: Unsplash.com
6

Великата Коко Шанел веднъж казала: „Ако една жена на 30 години още не е станала красавица, значи просто не е умна“. Ако на 18 години тридесетакът ни се е струвал дълбока старост, то на тази цифра мнозина осъзнават, че това е моментът на разцвет на женската красота! Защо много съвременни жени на 30 изглеждат по-добре, отколкото на младини?

Те са придобили увереност в себе си

„Аз съм Сузи и никой друг. Аз имам някаква стойност. Няма друга такава в целия свят“, си повтаря по съвет на една възрастна дама героинята на Стайнбек от „Благодатния четвъртък“. Тази мантра помагала на Сузи да се чувства уверено във всякаква компания и да запази достойнство. Някои от нас на 30 години може да губят юношеската си непосредственост, но пък изграждат увереност в ценността на собствената си личност и индивидуалност.. Една умна зряла жена дори и недостатъците си може да представи като очарователни особености. Самоувереността ни придава особен чар.

Те имат възможността да се развиват постоянно

Границите на света са се разширили и това се отразява и на външния вид на жените. Започнали сме да пътуваме повече, да научаваме повече. Имаме възможността да учим, без да прекъсваме образованието заради раждане на дете – разполагаме със скайп, интернет и други постижения на цивилизацията. „Вечните студентки“ на всяка възраст запазват искрата в очите си.

Те вече имат собствени средства

Не всички са имали възможността да работят като студенти. Стипендията и джобните от родителите са основният капитал на младежите на 18-20 години. На 30 години вече имаме постоянна работа, достатъчно пораснали за детска градина деца и прекратен отпуск по майчинство. Тази материална стабилност ни дава възможност да се грижим за външния си вид, да посещаваме добри фризьори и да си купуваме скъпа козметика.

Те използват нови разкрасяващи технологии

Нямаме предвид само новаторската козметика и пластичната хирургия. Достатъчно е да погледнем снимките на нашите майки на младини, за да се уверим, че в днешно време 30-годишната жена далеч не е „леля“, каквато би била през 70-те. Нашите майки са успявали да изглеждат красиви с фон-дьо-тен с тежка формула, метални ролки за коса и едно единствено средство за оправяне на фризурата – лак. Ние разполагаме с огромен асортимент качествени и достъпни козметични средства, гримове, принадлежности за маникюр, различни разкрасяващи уреди. Трябва само да се научим да ги използваме!

Те са готови да правят жертви за красотата си

На младите момичета им се струва, че ресурсът на красотата им е неизчерпаем. Младият метаболизъм при активен начин на живот поглъща безболезнено и мазните манджи от студентския стол, и бързите закуски, и палачинките на баба с течен шоколад, изядени преди лягане. Но на 30 разбираме, че ако искаме да бъдем красиви, трябва да се храним по-разумно. Осъзнаваме ползата от здравословното хранене, научаваме се да хапваме каши, варено на пара месо и неподсладена извара. И резултатът се вижда с просто око.

Те са изгубили детинската си пухкавост

Подчертани скули, пълно отсъствие на двойна брадичка, плосък и стегнат корем – много жени се сдобиват с всичко това чак след достигане на зряла възраст. Жената, която знае какво иска и как да го постигне, с помощта на упражнени и ограничения изчиства напълно „пухкавите бузки“ и другите признаци на проточилото се детство.

Те са започнали да ценят здравия сън


На младини на всички ни е приятно да будуваме нощем – разходки, дискотеки, клубове, чатове в нета… Тъмните кръгове под очите могат да се скрият с коректор. Но на 30 години разбираме, че недоспиването води не само до тъмни кръгове под очите, но и до влошаване на състоянието на кожата, общ понижен тонус и ранно остаряване. И вече знаем, че „разкрасяващият сън“ е преди полунощ!

Те са поумнели


Тази жена е още млада и стройна, но вече е и умна – ето това привлича мъжете у дамите на над 30. Тя вече не е просто весело момиче, а личност. Житейският опит – професионален, майчински, социален – променя изражението на очите, начина на поведения. С такава хубавица човек има за какво да си поговори.



Те вече не се страхуват да демонстрират женствеността си


Младежкият бунт е преминал. Косата в електрикови цветове, крещящият грим, тежките кубинки и торбестите дрехи са останали в миналото. На 30 години вече сме открили стила си и дори когато за удобство носим панталон, знаем много добре, че полите и роклите ни правят по-красиви. И вече не смятаме, че „женствено“ означава твърде „като за големи“. Ние с удоволствие подчертаваме фигурата си и носим елегантни рокли, дамски чорапи, изящни обувки и класически палта.

Те са осъзнали колко са важни физическите упражнения

Уроците по физическо в училище и в университета за много момичета са били задължителна скука. Но на 30 вече разбираме, че тичането, скоковете и гимнастиката са радост за мускулите ни, че упражненията ни помагат да запазим фигурата си стройна, а кожата – млада. А тоест да запазим онези неща, които на 18 сме приемали като даденост.
 

Още по темата

Коментари

6 Естет
  02 май 2020 | 17:15 отговор
 

Умствената и душевна красота са наи важни. Може да имаш кукла барби но със два грама мозък и никаква душевна красота а само вкопчен в ръцете телефон и мисли само за шопинг и разкрасяване не благодаря

 
5
  02 май 2020 | 07:11 отговор
 

глупости на търкалета. такива връзки са обречени

 
4
  29 април 2020 | 18:31 отговор
 

Повечето жени и в 30-те не могат да си позволят нито да харчат за скъпа козметика, нито да пръскат пари по салони и фризьори. Или ако го правят, затова са толкова зле със спестявания, инвестиции и нямат нищо зад гърба си - защото като се видят с две стотинки, бързат да ги пръснат за някоя процедура по избиване на комплекси. Все говорите така, сякаш като се стигне 30, вече се озоваваме в някаква обетована земя, в която сме супер успешни и прочие. Напротив даже, точно защото вече има дом за обзавеждане, за подновяване, деца за гледане, все по-малко пари остават за процедурки, дрешки и салони, в и без това трудния живот. А това за "щастливия брак и семейство" наистина е малко смешно. Наистина такова животно почти не съществува.

 
 
29 април 2020 | 19:43

Трябва толкова много предпоставки да се съберат на едно място - зрялост и у двамата индивида, добри финанси, добре разпределени полови роли, да са се намерили по съвместимост... и чак едва ако всички тези фактори са на лице, може да се случи. Няма ли ги всички тези неща, забрави за "щастлив брак".

3
  29 април 2020 | 11:39 отговор
 

На 18 не си жена все още . Аз бих отчела годините от 22 до 28 за най-красивите ми .

 
2 тк
  29 април 2020 | 10:01 отговор
 

Защото на 18 години повечето все още не са жени.

 
1 вв
  29 април 2020 | 08:59 отговор
 

Много са причините,но най-важната е щастлив брак и щастливо семейство с деца!Същото важи и за мъжа!

 
 
29 април 2020 | 10:33

Това са глупости. На практика, често необвързаните хора полагат повече услия да се подържат и съответно по-дълго продължават да изглеждат добре. От една страна, защото имат повече време за това и от друга, защото още са "на пазара".

 
вв
29 април 2020 | 11:12

Въпрос на разбиране!Един постига красотата с по-малко разходи и време,а друг полага неимоверни усилия да изглежда уж добре!Трети си слагат изкуствени гърди,четвърти си уголемяват устните и след немного време заприличват на маймуни!Те също полагат много усилия да изглеждат добре,а защо не и да са на "пазара"!!!

 
29 април 2020 | 12:20

Че то такова нещо " щастлив брак " има ли ? Живота след брака и децата е тежък ...

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.