Пепа Попова - Пепита

Вярвам, че красотата не е преходна! Затова се включих в този специален блог - защото смятам, че има какво да ви покажем и разкажем, заедно с екипа на woman.bg!

Пътуване назад във времето с Ultherapy

10 ноември 2020 | 15:01
12930
0

През последната година кожата, която обитавам вече почти пет десетилетия започна да се променя - скулите ми увиснаха, а в зоната около челюстта си я усещах сякаш с един размер по-голяма. Да, гравитацията не прощава... И независимо, че следите от земното притегляне бяха може би само няколко издайнически милиметра в посока надолу, аз вече знаех, че трябва да предприема нещо. Чувствах се зле, като се погледна в огледалото, но не чак толкова зле, та да прибегна до скалпела, за да започна да поправям белезите на времето.
Именно това ме накара да потърся в глобалната мрежа повече информация за потенциални решения на проблема. И така попаднах на специалистите от ProDerma – клиника с изключителен опит и екип от професионалисти, които от години предлагат иновативни и ефективни решения в дерматолгията и грижата за кожата, дори и така нашумелия, особено в Америка, микролифтинг без операция. Приятно се изненадах, че след Варна, Дубай и Букурещ, най-накрая са решили да отворят клиника и в София.

Много бързо си насрочих час и се оказах в елегантния им център на ул. Галичица 33 в компанията на изключително харизматичната д-р Мирослава Чортова, която обстойно ме запозна с революционната Ultherapy.

Това буквално е неоперативен лифтинг на лицето", ми обясни д-р Чортова.
Аз наистина обичам много хирургията, та дори блясъка на скалпела и усещането да е в ръцете ми и именно заради тази любов продължавам да практикувам в Пирогов, но наистина вярвам, че Ultherapy е технологията, която ще ме накара да оставя скалпела с удоволствие поне тук в ProDerma.


При тази процедура главаната роля е поверена на ултразвукова вълшебна пръчка…. Всъщност, използва се топлина, произведена от прецизно насочени звукови вълни, които буквално спират отпускането на колагена и го възстановяват, което от своя страна стяга и повдига кожата и подлежащите тъкани.
В допълнение д-р Чортова ме увери, че процедурата вече не е болезнена. Съвсем наскоро компанията-иноватор и производител на апарата за Ultherapy се е справила с опасенията на пациентите, като е коригирала интензивността на процедурата, за да минимизира риска от болка. Всичко това ме накара да опитам доскоро невъзможното и да се реша да пътувам назад във времето, когато шията ми не изглеждаше увиснала и набръчкана, както сега.



Преди да вляза в дезинфекцирания за мен бял кабинет и да седна на ултрамодерния стол, за всеки случай си взех една таблетка мента, глог и валериан. Няколко минути по-късно лицето ми беше покрито със сонограм гел. През следващия час д-р Чортова поставяше “вълшебната пръчка” на Ulthera по шията ми, челюстта, бузите и челото, плъзгаше, натискаше здраво и цъкаше с устройството, милиметър по милиметър, докато разговаряхме за Седмицата на модата в Париж и новите он-лайн ревюта.
Усещането от всеки от стотиците “взривове”, които “вълшебната пръчка” произвеждаше беше странно: за частица от секундата усещах, че нещо много горещо настъпва, преди всъщност да го регистрирам, то вече беше отминало. Началото е малко стряскащо, подобно на дръпването на крака ви, когато лекар удари коляното ви с гумен чук. Единствените моменти, които ме накараха да се натисна силно на стола, бяха първите няколко издърпвания над бузите ми.



След като извървя пътя от шията до челото ми, д-р Чортова повтори всичко от начало, след което ми подаде огледалото... Е, почти същата аз... Бузите ми бяха леко зачервени и малко по-стегнати, но освен това, нямаше някаква видима разлика. Въпреки че Ultherapy се смята за неинвазивна процедура, реших, че няма да се върна в офиса и се прибрах вкъщи.
На следващата сутрин се погледнах в огледалото – чувствах кожата на лицето си по-чувствителна на допир, но изглеждах достатъчно добре, за да се върна на работа.

Около десетина дни по-късно ефектът на Ultherapy изглеждаше почти свръхестествен – реанимираният ми колаген започна бавно да плете лицевия силует на по-младата с поне 5 години мен. Контурните линии бяха омекотени, а бръчиците - изпънати. След около 30 дни двойната ми брадичка отново бе останала сама, а поизтънелите и потъмнели във времето кръгове под очите ми видимо подобриха състоянието си. Д-р Чортова ме увери, че около четвъртия месец издълбаните ми бузи следва също да се закръглят. Не се съмнявам, че ще извадя поне още някоя и друга година от ЕГН-то тогава.

Да, пътуванията в чужбина станаха трудни напоследък, но пътуването назад във времето по отношение на кожата на лицето ми се оказа повече от възможно в клиники ProDerma.

(в материала има продуктово позициониране)

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.