Цвета Герчева

Красивата жена е щастливата жена! Аз искам да ви докажа, че да бъдем красиви е мисия, която в никакъв случай не е невъзможна. Важно е само да знаете на кого да се доверите. Затова създадохме този блог в партньорство с Pro Derma - защото това е мястото, което със сигурност ще ви помогне да бъдете по-красиви!

Звезделин Протопопов, собственик на ProDerma: Красотата е навсякъде около нас, въпрос на усет е да я откриеш

06 ноември 2020 | 15:30
14114
0

Когато говорим за красота, нямам как да не се сетим за едно име, което определно задава класа на бюти индустрията в България - Звезделин Протопопов. Малцина знаят, че той е един от пионерите на тема професионална козметика у нас. Звезделин е скромен бизнесмен и няма да го чуете да се хвали с постиженията си, но фактите са си факти - компаниятаму е една от малкото на пазара у нас, на която десетки лекари и хиляди жени се довеяват всяка година.

Срещнахме се със Звезделин Протопопов, за да си поговорим за новия център за красота, който той откри в София и за това преходна ли е хубостта и как можем да се грижим правилно за нея:

- Здравейте господим Протопопов, ще ни споделите ли първо какво е за вас красотата? Къде я откривате в ежедневието си? 

- Красотата е навсякъде около нас въпрос на усет е да я откриеш. Освен това е трудно да се даде дефиниция за красотата, защото това е нещо много индивидуално. Лично аз предпочитам естествената красота и се опитвам да налагам това и в нашите клиники.

- Разкажете ни малко повече за себе си. С този въпрос искам да повдигна завесата пред един успешен бизнесмен, за когото не се знае много в България? Как стартирахте, кои бяха трудните години, как дойде успехът?

- Не обичам да говоря за себе си и за това трябва да питате колеги и приятели, мога само да кажа, че обичам предизвикателствата и винаги си поставям високи цели. Бизнесът стартирахме по идея на покойната ми съпруга през 2002 г. с малък офис в Дубай, а през 2006-а открихме първата си клиника в Дубай. След това през 2007-а открихме офис в София, година след това във Варна и Букурещ. Вече можете да видите името ProDerma в страни като Полша, Чехия, Белгия, Испания, Тайланд, САЩ и др. Все пак - аз се гордея с това, че ние първи използвахме това име и това е международно доказателтво за успеха ни.

- Кога в работата си си казвате - "Браво, това се получи добре!"?

-Винаги когато видя клиент да излиза доволен и усмихнат от наш офис, или когато от наша клиника излезе жена подмладена с 10 г. и то без да си личи, че има някаква намеса по лицето ѝ.



- Отворихте нова клиника в София, клиентите вече откриват предимствата на естетичните продукти, които внасяте и мненията им са повече от добри. И все пак - как един бизнесмен решава да заложи на определен бранд и защо? Кое ви накара да повярвате точно в този вид продукти?

-Всичко се дължи на усета и богатият опит на нашите специалисти, които постоянно се усъвършенстват по време на всички международни конгеси. За разлика от повечето „водещи специалисти“ които ходят само за да пазаруват и да се „тагнат“, аз настоявам те да присъстват на всички лекции и демонстрации.

- Когато говорим за красота, няма как да не споменем и някои от най-ефективните процедури, на които можем да разчитаме, за да запазим свежестта на кожата си по-дълго, нали?

- Да, както гласи слогана на нашия естетичен център „С ProDerma Aesthetics красотата е непреходна“! (Смее се.)

- Какво обаче ви се иска момичетата и жените да знаят, преди да прекрачат прага на вашата клиника? Кое е това, което най-често ви се налага да обяснявате?

Основното е, че при нас ще намерят:
*Правилният специалист,обучен и квалифициран, за избраната от клиента процедура;
*Нова и качествена апаратура със сертификации за качество и безопасност;
*Ще бъдат сигурни в произхода на козметиката и използваните от нас терапии;


 
- А коя е процедурата, на която бихте се подложили и самият вие?

- В името на красотата все повече мъже се осмеляват да пробват ефекта на филърите, ботокса и лазерната епилация. За няколко години естетичните процедури при мъжете бележат много висок ръст.
Аз лично, не само бих, но и съм се подлагал на изключителната лифтинг процедура с уникалния за нашия център апарат.  Вижте още Т У К

- Кое е това, което най-често Ви се налага да обяснявате?

- Не искаме нашите клиенти да губят индивидуалност и да се обезличават, стремейки се да приличат на някой друг. Искам да ги накарам, да не желаят да взимат чуждо лице, следвайки модните тенденции в естетичната сфера. Да не се подлъгват от различните приложения и да обезобразяват лицата и телата си. Това важи за всички, но най-вече за младите момичета!

- От колко години сте на пазара у нас? Тук не говорим за бизнес, който стартира преди година нали? 

- Разбира се, че не става въпрос за нов бизнес. Както вече споменах стартирахме през 2002 г. и то в чужда държава, където конкуренцията е жестока и въпреки това успяхме да се наложим като една от водещите фирми в бранша.

- Новият сезон е в разгара си,  а за есента казват, че е времето за спешни процедури за разкрасяване преди зимата. Кои са най-предпочитаните процедури сега във вашата клиника?

- През есенния сезон е необходимо да се полагат възстановяващи грижи за кожата. Подходящи са ексфолиращите, хидратиращите и пилинг процедурите. Препоръчваме мезотерапия и биоревитализиращи терапии. Както и ежедневното използване на подхранващи кожата кремове за домашна грижа.

- Не искам да говорим за размер на инвестицията и цени на апаратурата, но все пак - ще споделите ли с каква апаратура разполага клиниката Ви? Според специалисти апаратурата при вас е на световно ниво?

- Да така, е специалистите не грешат. В ProDerma Aesthetics разполагаме с апарати за оформяне на тялото (LPG Integral и VelaShape III), за моделиране на лицето ( ULTHERA и E-two). Това е малка част от разнообразното портфолио на центъра.
Всички апарати са сертифицирани за безопасност и ефективност и даваме гаранция за качеството на изпълнение на процедурите. Процедурите с оригиналните апарати се отличават със сравнително по-високата им цена но и ефективност, за разлика от всевъзможните копия заляли българския пазар.

- Забелязах на стената зад вас снимка на една изискана дама, бихте ли ни казали коя е тя?

- Тази дама всъщност е причината да стоим тук заедно с вас в момента, защото "ПроДерма" беше създадена по нейна идея, а и тя беше двигателят на "ПроДерма" в продължение на много години.

- Казвате "беше", къде е тя сега?

- За съжаление след дълго и тежко боледуване и най вече поради бездействието на най-близките си роднини, преди две години тя ни напусна завинаги. Този въпрос ме подсеща да обявя пред вас, че искам да намеря съмишленици за да основем фондация която да се бори с безхаберието и безотговорното поведение на близките на хора страдащи от различни зависимости, за да не бъдат изоставяни на произвола на съдбата, когато не могат да се грижат сами за себе си.

- И за финал на нашия разговор - защо бизнесът с красота, а не бизнесът с... бързо ликвидни стоки например? Къде е удоволствието в това да помагаш на жените да бъдат по-красиви?

- Защото винаги съм мислил, че човек трябва да остави нещо след себе си и това в нашия случай е едно запомнящо се име. Независимо в колко страни по света ще се появи името "ПроДерма", ние ще останем първите които го използвахме. 

(в материала има продуктово позициониране)

Цвета Герчева

Главен редактор
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.