Каним ви на Digital KidZ

08 октомври 2014 | 12:38
1886
1
1

Знаете ли, че според изследване на ЕС, в рамките на следващите 10 години, над 90% от професиите ще изискват ИТ умения? Знаете ли, че децата започват да използват Интернет на 7-годишна възраст, а в периода 9-16 години, прекарват средно 88 минути онлайн на ден. Знаете ли, че децата днес са неформални лидери на мнение и контролират част от бизнес процесите, години преди да започнат сами да печелят приходите си?

Как “дигиталните деца” повлияват бизнеса, как това рефлектира върху образованието и защо родители и деца не успяват да говорят на един език са само част от темите, които ще бъдат обсъждани по време на Digital KidZ - първата конференция в България, посветена на децата и технологиите.

Digital KidZ ще се състои на 01 ноември 2014г в хотел “Земята и хората”. Събитието предлага конференция и зона за забавления за децата на посетителите, където те могат да преживеят дигиталните технологии по един нов, нестандартен и изключително забавен начин, строейки своя първи робот или изследвайки света на физиката, докато изграждат пиано от банани.

Децата (до 15г) са поканени да присъстват БЕЗПЛАТНО.



Конференцията има две паралелни лекционни  направления – за родители и учители - как да общуваме с децата си и да извлечем полза от използването на дигитални технологии и за бизнеса - как новите неформални лидери на мнение променят бранд комуникациите и как това повлиява бизнес планирането и маркетинга.

 
Сред лекторите на събитието са:

Жюстин Томс - майка на три деца, предприемач, експерт по дигитален маркетинг, преподавател и основател на ABC Design,

Светлозар Петров – управител на JobTiger,

Светлин Наков, съосновател на Софтуерен университет,

Георги Апостолов, член на УС на Асоциация “Родители” – главен партньор на Центъра за безопасен интернет,

доц. Д-р Галина Момчева – ръководител катедра “Технологии” към ВСУ “Черноризец Храбър”.

Потвърдили своето участие са още Димитър Караманчев и Силвия Йорданова, които които ще споделят своите познания по сугестопедия за родители, Емилия Крайнова, основател на Communication Academy, както и Гергана Павлова и Пламен Петров – ментори към Junior Achievement и основатели на първата българска програма за коучинг. 

Билетите за Digital KidZ в продажба. Цената за стандартна регистрация е 58лв и включва достъп до всички лекции и уъркшопи, кафе пауза, зона за забавления за децата.

Можете да закупите билети от сайта на събитието - http://digitalkidz.newtrend.events

Digital KidZ се организира с подкрепата на SuperHosting.bg, Ubisoft и pCloud. Организатор NEWTREND: MEDIA | MARKETING | EVENTS.

Ако все още се колебаете и не сте направили своята регистрация, прочетете интервюто за Digital KidZ, децата и технологиите и вижте какво можете да очаквате от инициативата

Коментари

1 Faizan
  21 юли 2015 | 08:41 отговор
 

I really appaecirte free, succinct, reliable data like this.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.