Когато научиш, че ще ставаш татко на 25

08 април 2019 | 15:58
3547
5
Снимки: Личен архив
5

Какво е чувството, когато научиш, че ще ставаш баща на 25 години; когато разбереш, че след броени месеци ще прегърнеш в обятията си онова мъничко създание, за което си копнеел с цялото си сърце и съзнание. За радостта от предстоящата първа среща със своята рожба и пътя към любовта и семейното щастие ни разказва Стефан Стефанов Танев.

Поднасяме ви неговата кратка, но докосваща история, с посланието да не отлагате сюблимния момент напред във времето, когато може да е станало вече късно. Такъв е и призивът на кампанията Направи го сега – ДНК на бъдещето. Защото един от основните проблеми, свързан с раждаемостта у нас, е именно късното решение за създаване на дете.

Стефан Стефанов Танев: Реших да имам дете сега, защото...

Със съпругата ми – Кристина Танев, сме женени от 2 години. И двамата сме на 25 години, до месец юли и двамата ще навършим 26.

Хубаво е да има повече млади семейства като нас – с ясна цел в живота и идеи за бъдещето.

Аз съм българин, тя е от Румъния. Нашата история е следната. Когато се срещнахме тя беше командирована в България за финални изпити за стюардеса от Уиз Еър. Аз работех в хотела, в който беше отседнала. Тя се похвали, че е минала финалните изпити и вече официално е стюардеса. Казах ѝ: „Супер, значи трябва да го отпразнуваме" (за втори път я срещнах в този момент). Нейният отговор беше: „Но аз нямам приятели тук, няма с кого да изляза.“

На майтап излязохме на ресторант и лека-полека, след по-малко от година ѝ предложих брак на летището в Лондон – Лутън. Година по-късно се оженихме. Две щастливи години след първата ни среща чакаме бебенце. В 7-а седмица сме.



Как си представям бъдещето с моето дете?

Едно безкрайно щастие, изпълнено с усмивки и позитивни моменти!

 

Четете още: ДНК организира отворени лекции в най-големите университети в България

Коментари

5 Тони
  13 април 2019 | 13:03 отговор
 

Подкрепям кампанията с две ръце. И според мен основния проблем на демографския срив у нас е, именно късното създаване на деца най-вече от жените(имам доста примери около мен). Ние със съпруга ми може би влизаме в тази графа, но все пак нашата възраст е една оптимална, за да станеш родител за първи път. Аз станах майка на 28, а той баща на 29. Създаването на семейство за много млади хора не е приоритет и го отлагат за по-късен етап, но тогава наистина може да е късно. Ако човек е открил своята половинка, с която да създаде семейство не бива да чака дълго.Подходящ и правилен момент няма за тези неща. Да имаш дете е най-големият дар. Това е отговорност, но не тежест, както мнозина си мислят.

 
 
Phill
22 май 2019 | 01:11

Тя му Янаки

4 Тони
  12 април 2019 | 17:29 отговор
 

Подкрепям кампанията с две ръце. И според мен основния проблем на демографския срив у нас е, именно късното създаване на деца най-вече от жените(имам доста примери около мен). Ние със съпруга ми може би влизаме в тази графа, но все пак нашата възраст е една оптимална, за да станеш родител за първи път. Аз станах майка на 28, а той баща на 29. Създаването на семейство за много млади хора не е приоритет и го отлагат за по-късен етап, но тогава наистина може да е късно. Ако човек е открил своята половинка, с която да създаде семейство не бива да чака дълго.Подходящ и правилен момент няма за тези неща. Да имаш дете е най-големият дар. Това е отговорност, но не тежест, както мнозина си мислят.

 
3 Марта
  09 април 2019 | 12:45 отговор
 

Чиста пропаганда. Младите съзряват по-късно и често не са способни да поемат сериозна отговорност, каквато е отглеждането на дете. По-добре разпространявайте информация как хората да работят над отношенията помежду си, засега има достатъчно деца с разбити семейства, побоища у дома и родители, които нямат идея как да се отнасят с децата си.

 
 
Гост
09 април 2019 | 22:49

Това от личен опит ли го казваш?

 
Гост
12 април 2019 | 22:50

Това от личен опит ли го казваш?

 
Гост
12 април 2019 | 23:02

Това от личен опит ли го казваш?

 
Гост
14 април 2019 | 09:01

Това от личен опит ли го казваш?

 
Гост
14 април 2019 | 18:50

Това от личен опит ли го казваш?

 
Гост
19 април 2019 | 23:49

Това от личен опит ли го казваш?

2
  09 април 2019 | 09:14 отговор
 

Кампанията не е малоумна особено що се отнася за жените, които много искат да имат деца. С напредването на годините забременяването става по-трудно и шансът за дете със синдром на Даун или други хромозомни отклонения се увеличава, особено след 36 годишна възраст.

 
1 гост
  08 април 2019 | 17:01 отговор
 

Кампанията наистина е страхотна, стига човек да е имал изключителния късмет и шанс от живота да срещне подходящата си половинка!

 
 
08 април 2019 | 17:48

Всъщност кампанията е доста малоумна...

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.