Автор
Цвета Герчева

PEPCO - магазините, в които българските жени се влюбиха. Каква е тайната?

Да си успешен на пазара в момент, в който светът е толкова развит, че разстоянията и границите вече не са фактор, е мисия, с която не всяка компания може да се справи успешно. Потребителите днес искат повече на по-добра цена и то всеки ден. Е, има и брандове, които доказват, че невъзможни неща няма и веригата магазини PEPCO е един от тях.

Ако сте от хората, които даже и веднъж са пазарували от тях, със сигурност знаете за какво говоря. Ако пък никога не сте ги посещавали - трябва да го направите най-малкото, за да видите, че имат наистина ниски цени. Честно казано - едни от най-ниските, които съм виждала на пазара.

От PEPCO обаче не правят компромис с качеството - урок, който са научили в течение на годините работа и отчитайки обратната връзка от клиентите си. Именно в това е една от тайните на успеха им. Разбира се, могат да си го позволят - те имат над 1 700 магазини в Европа и над 12 000 000 клиенти всеки месец. Какво стои зад тези цифри ли? Много работа, изключително сплотен и не на последно място мотивиран екип.

И все пак - какво можете да намерите в PEPCO? На първо място - това е иделната локация за пазаруване на изгодни детски дрешки - всички знаем колко бързо растат малчуганите и инвестицията в скъпи дрехи за тях е просто неразумна. На второ - качествени материи, хубави кройки и практични дрехи за мъже и жени. Моят личен опит с PEPCO пък са подаръците за рождени дни.

Това е мястото, което винаги ме вдъхновява за хубав и не много скъп подарък. Рамка за картина, свещи или хубава дреха - много често купувам подаръците за рождени дни именно от там.

Не на последно място - в магазина има наистина страхотни детски играчки, както и супер добре заредена секция за дома. А знаете, всяка домакиня се гордее с къщата си. От екипа на PEPCO вярват, че всяка домакиня трябва да може да си хареса нещо от тях. Затова и разнообразието е наистина впечатляващо.

"Всяка жена трябва да може да си позволи да купи дрехи на изгодни цени за себе си и за децата", издават от PEPCO, които през юни имат намаление на новата си колекция с 30% на на дрехи и обувки, без бельо. Можете да видите новият им каталог онлайн от Т У К.

И не забравяйте - има магазини в които можете просто да пазарувате изгодно. Не робувайте на скъпи марки и брандове - харчете парите си за бюджетни стоки и преживявания. Те със сигурност са най-добрата инвестиция.

(в материала има продуктово позициониране)