PEPCO - магазините, в които българските жени се влюбиха. Каква е тайната?

02 юни 2020 | 09:38
3712
0

Да си успешен на пазара в момент, в който светът е толкова развит, че разстоянията и границите вече не са фактор, е мисия, с която не всяка компания може да се справи успешно. Потребителите днес искат повече на по-добра цена и то всеки ден. Е, има и брандове, които доказват, че невъзможни неща няма и веригата магазини PEPCO е един от тях.

Ако сте от хората, които даже и веднъж са пазарували от тях, със сигурност знаете за какво говоря. Ако пък никога не сте ги посещавали - трябва да го направите най-малкото, за да видите, че имат наистина ниски цени. Честно казано - едни от най-ниските, които съм виждала на пазара.


От PEPCO обаче не правят компромис с качеството - урок, който са научили в течение на годините работа и отчитайки обратната връзка от клиентите си. Именно в това е една от тайните на успеха им. Разбира се, могат да си го позволят - те имат над 1 700 магазини в Европа и над 12 000 000 клиенти всеки месец. Какво стои зад тези цифри ли? Много работа, изключително сплотен и не на последно място мотивиран екип.

И все пак - какво можете да намерите в PEPCO? На първо място - това е иделната локация за пазаруване на изгодни детски дрешки - всички знаем колко бързо растат малчуганите и инвестицията в скъпи дрехи за тях е просто неразумна. На второ - качествени материи, хубави кройки и практични дрехи за мъже и жени. Моят личен опит с PEPCO пък са подаръците за рождени дни.


Това е мястото, което винаги ме вдъхновява за хубав и не много скъп подарък. Рамка за картина, свещи или хубава дреха - много често купувам подаръците за рождени дни именно от там.

Не на последно място - в магазина има наистина страхотни детски играчки, както и супер добре заредена секция за дома. А знаете, всяка домакиня се гордее с къщата си. От екипа на PEPCO вярват, че всяка домакиня трябва да може да си хареса нещо от тях. Затова и разнообразието е наистина впечатляващо.


"Всяка жена трябва да може да си позволи да купи дрехи на изгодни цени за себе си и за децата", издават от PEPCO, които през юни имат намаление на новата си колекция с 30% на на дрехи и обувки, без бельо. Можете да видите новият им каталог онлайн от Т У К.

И не забравяйте - има магазини в които можете просто да пазарувате изгодно. Не робувайте на скъпи марки и брандове - харчете парите си за бюджетни стоки и преживявания. Те със сигурност са най-добрата инвестиция.

(в материала има продуктово позициониране)

Още по темата

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.