Промяната в начина ми на мислене, която ми даде повече приключения със семейството

04 юни 2020 | 09:15
796
0
0

Преди да имам дете, бях доста разхвърляна по отношение на бюджета си, живеех от заплата до заплата и нямах почти никакви спестявания. Когато малкото човече се появи обаче, трябваше да се замисля по-задълбочено за финансовото ни бъдеще. Започнах да планирам разходите ни с няколко стъпки напред и установих, че с малко осъзнатост мога да ги организирам така, че въпреки разходите да не се лишаваме от нещата, които искаме.

Забелязах, че голямо перо в бюджета ни са дрехите и играчките за малкия. Има нужда от попълнения в гардероба му за всеки сезон, а цените на детските дрехи са доста “смели”. Затова реших да потърся нещо по-изгодно, което обаче да не бъде с компромис в качеството. Мои приятелки ми споделиха, че често пазаруват от веригата PEPCO. Чудих се дали да опитам, защото в главата ми на млада майка се въртяха определени магазини, които си бях набелязала още докато бях бременна. След като видях един сет на връстник на моето дете, което страшно ми хареса, реших и аз да посетя магазина. Оказа се истинско попадение, напълних цяла кошница с дрехи и чорапки, а на касата заплатих една трета от цената, която обикновено плащам за подобни покупки. Синът ми много хареса всичко, което му бях избрала, и си носи дрешките с голямо удоволствие.

Реших да направя кратък анализ на семейния бюджет и пресметнах, че парите, които мога да спестя годишно по този начин, се равняват на половината от лятната ни почивка. Бях изумена, досега дори не ми беше хрумвало да разсъждавам по този начин. Оказа се, че поговорката “капка по капка вир става”, всъщност е много вярна и може да се приложи и към концепцията за семейните разходи. Задълбочих се в лесните изчисления и установих, че парите, които мога да спестя от играчки, всъщност бихме могли да вложим в няколко еднодневни пътешествия, които иначе трудно можехме да си позволим.

Тази промяна в начина ми на мислене ме накара да преизчисля напълно семейния ни бюджет. Започнах да гледам по-голямата картина и да пресмятам на месечна или годишна база всички разходи, които правим. Казват, че “Щастието не е крайна спирка. То е начин на пътуване”, а семейните екскурзии за мен са един от най-запомнящите се компоненти на това пътуване. Много се радвам, че с малки промени в начина ми на мислене успях да умножа тези приключения.

*Дългоочакваните предложения на PEPCO са вече Т У К, а новата колекция е с -30% намаление.

(в материала има продуктово позициониране)

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.