Уъркшоп за родители на "Мисия бебе 2020" - хиляди зрители и ново безплатно издание напролет

13 февруари 2020 | 12:33
597
0
0

Над 200 хиляди зрители следяха онлайн първият по рода си безплатен уъркшоп за родители, организиран от "Мисия бебе 2020". Иновативната дигитална платформа, създадена, за да подпомогне българските семейства в мисията им да станат родители, набира все по-голяма популярност,  а лекциите, които се проведоха в столичния Serdika center събраха над 100 бъдещи и настоящи майки.

Вижте целият уъркшоп Т У К

"Изключително сме щастливи, че толкова много българки припознаха и се включиха в инициативата на "Мисия бебе 2020", заявиха организаторите на безплатните уъркшопи, в които се включиха редица ТОП специалисти от екипа на Acibadem City ClinicБолница Токуда.

Как да правим гимнастика с бебето, каква козметика да използваме, кои са най-важните неща, които трябва да знаем, когато се касае за спешен случай - тези и още много полезни теми бяха част от лекциите за родители, които се оказаха едно от събитията, които предизвикаха най-голям интерес в онлайн пространството за изминалия уикенд.

Сред ВИП гостите на събитието бе и блогърката и майка на две деца Антоанет Пепе, която бе дошла за да мотивира младите жени в България да не се страхуват, а да предприемат тази така важна стъпка - да станат майки.

Ася Демирева пък даде изключително ценни съвети на майките за това как трябва да се грижим за нежната бебешка кожа. Всички, които присъстваха на събитието, имаха възможността да тестват някои от най-новите продукти на Mustela и да се убедят в ефективността на качествената козметика.

Изключително важни и ценни съвети за майчинството, за раждането и превенцията на болестите при най-малките дадоха и д-р Шефкетова и д-р Райков, д-р Атанасова, д-р Масларска и д-р Кендерова от екипа на Acibadem City ClinicБолница Токуда.

Какво сподели всеки еди от тях, очаквайте в следващите ни материали!

А ако някога сте се чудели дали бебето има нужда от гимнастика, отговорът даде кинезитерапевтът Яна Раковска. Тя сподели изключително любопитни техники за раздвижване на най-малките, като обеща да се включи в следващото събитие на "Mисия бебе 2020" с още любопитни съвети и демонстрации.

Всички, които присъстваха на място по време на събитието, което бе излъчвано на живо и се оказа гледано от над 200 хиляди зрители, участваха в томбола със специални подаръци, осигурени от партньорите на събитието - Mustelа, вода „Роса“, Serjant Major, Acibadem City ClinicБолница Токуда и "Хиполенд".

"Фактът, че толкова много жени се включиха в безплатните ни уъркшопи, ни дава сили да продължим напред с каузата на "Мисия бебе 2020". Искаме в България да има повече щастливи семейства и повече жени да чуят думата "Мамо" през тази година. Очаквайте следващото издание на нашето събитие с "Вход свободен", защото ние го правим заради вас, заради българските майки", споделят организаторите на специалния "Уъркшоп за родители".

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.