6 неща, за които фризьорите мълчат и които трябва да знаете

25 август 2019 | 11:32
13966
3
Pixabay
3

Събрахме за вас най-важните съвети за дълга и красива коса:

1. Не е нужно да се подстригвате на всеки 6 седмици

Ножица

За да имате наистина дълга и здрава коса, не е нужно да я подстригвате толкова често, колкото пише по списанията и колкото твърдят стилистите. Ако постоянно подкъсявате гривата си, просто няма да успеете да си пуснете дълга коса. Според нашия консултант-стилист необходимо е само да поддържате косата си здрава – грижете се за крайчетата и се подстригвайте само два пъти годишно. Повярвайте ни, това е достатъчно.

2. Гледайте звездите, които имат същата текстура и същия естествен цвят на косата като вас

коса

Имиджмейкъри и стилисти са единодушни, че е добре да обърнете внимание на звездите, които приличат на вас. Това е най-лесният начин да намерите своя стил и своята прическа. „Наблюдавайте знаменитостите, които имат същата текстура и същия естествен цвят на косата като вас. Ако на тях им отиват определени прически и оттенъци, най-вероятно и на вас ще ви стоят добре“, казва Елоиз Чанг, стилистка на кралица Рания и на Клаудия Шифър.

3. Никога не правете резки промени, по-добре променяйте образа си постепенно

коса

Професионалистите са сигурни, че трябва да подхождате постепенно към смяната на имиджа – особено ако става дума за кардинална промяна. „Не се хвърляйте с главата напред! На някои прически са им нужни два месеца, за да си възвърне косата предишния вид, а от други може да се отървавате с години“, предупреждава Елоиз Чанг.

4. Цветът, за който мечтаете, никога няма да бъде постигнат само за едно посещение при фризьора

коса

Малцина осъзнават, че във фризьорството боядисването е истинска наука, а идеалният нюанс се получава само след няколко сесии. „Брюнетка или жена с кестенява коса никога няма да има същия светъл тон на косата като естествената блондинка. Това е природен закон и не можем да спорим с него. Но за да се доближите до желания цвят, бъдете реалисти и дайте необходимото време на фризьора си“, съветва ни Диаз, стилист от популярен нюйоркски салон.

5. Винаги показвайте изображения на нещата които ви харесват или не



За да има фризьорът ви визуална представа за това какъв резултат очаквате от боядисването или подстригването, непременно му покажете на снимки какво харесвате и какво не харесвате. „Всеки клиент би се чувствал по-комфортно, ако усеща разбиране от страна на стилиста си. За да постигнете подобно разбиране, трябва да покажете снимки на прическите, които ви вдъхновяват. За фризьора е много важно да знае в каква посока да работи и какво наистина си мечтаете да видите в огледалото“, казва Франческа, стилист от популярен нюйоркски салон.

6. Отделете време, за да намерите своя идеален фризьор

коса
Фризьорът е човекът, който носи отговорността за изграждането на вашия образ. Затова е много важно да установите близък контакт с него. „Говорете със стилиста и се замислете доколко ви допада той като човек. Важно е той наистина да ви чува и да разбира какво искате. Не се оставяйте в ръцете на фризьор, който гледа през пръсти на вашите предпочитания или просто не ви подхожда като характер. Резултатът със сигурност няма да ви хареса“, казва Елоиз Чанг.

 

Коментари

3
  27 август 2019 | 09:13 отговор
 

 
2
  26 август 2019 | 17:31 отговор
 

 
1
  26 август 2019 | 12:29 отговор
 

хм, от личен опит знам, че фризьорите страшно мразят да им занесеш снимка на харесана от теб прическа - започва едно цупене, цъкане, мрънкане, въпреки че салоните са затрупани със списания с прически, а на мен ми отива всичко - от късо до дълго, от право до къдраво, от русо до катранено черно! така и не разбрах, какъв им е проблема? а аз не ходя при калпави фризьори...

 
 
Хм
27 август 2019 | 04:07

Проблемът им е че са тъпи и мързеливи в голямата си част.

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.