Академията за мода награди най-стилните и успешни българи за 2019-та

15 декември 2019 | 12:27
1282
2
Хайлайф
2

Академията за мода с председател проф. Любомир Стойков награди за единадесета поредна година най-стилните и успешни българи.

Райна Кабаиванска, поп певицата и актриса Поли Генова, Васил Петров и актьорът Ивайло Захариев са носителите на приза „БГ модна икона 2019" в категория „Изкуство“. Ивет Лалова е отличена в категория „Спорт“, телевизионната водеща Цветанка Ризова – „Лице в лице“, bTV, получи приза в категория „Медии“. В категория „Бизнес“ бяха наградени Бояна Шарлопова – член на борда на директорите на „Шарлопов груп“ и Максим Бехар.

Отличията връчиха предишни носители на приза „БГ модна икона“: Юлияна Дончева, Мая Антова, Валерия Велева, Йоана Буковска-Давидова, Капка Амзина и Ива Екимова. В церемонията участваха още Мирослав Печев, италианският дизайнер и стилист Алберто Веделаго и Любослава Миткова. Ръководството на Академията за мода ще връчи лично наградите на Райна Кабаиванска и Ивет Лалова, когато те са в България, тъй като по време на официалната церемония бяха ангажирани в чужбина.

В началото на церемонията проф. Любомир Стойков изтъкна: „Убеден съм, че наградата „БГ модна икона" допринася за издигането на вкуса и естетическата взискателност на новото поколение, както и за осмислянето на единството между вътрешната и външната красота, между професионалния успех и стила на обличане. Вярвам, че победителите за 2019 година ще се присъединят към трите главни социални каузи на Академията за мода – подкрепата на младите дизайнери и студентите по мода, отстояването на ценностите на етичната и устойчива мода, и безмилостната борба с фалшивите знаменитости, кича и безвкусицата. Вярвам, че заедно ще дадем своя принос за един по-човечен, по-морален и по-красив свят!”

В ревю-спектакъла на Академията за мода непосредствено преди официалната церемония актуални колекции представиха: Радослава Лазарова – „Най-добър млад дизайнер” за 2019-та, която откри модните дефилета с избрани предложения на модна къща „Блинк” от колекция „Отражения” 2020. Носителят на „Златна игла“ на Академията за мода – дизайнерът Христо Чучев, представи актуална официална колекция. Част от своята най-нова колекция сватбени рокли за 2020-та година показа модна къща Paloma Fashion с дизайнер Поля Кинова, отличена със „Златна игла 2019“ за булчинска мода.

Три бранда представиха за първи път самостоятелни колекции по време на ревю-спектакъла на Академията за мода. Световният моден бранд Sherri Hill, представен от „Брилянтин-Бургас“, Terry`s Fashion Style с дизайнер-художник Тери Караиванова представи колекция „Цветя и пеперуди" – официални и абитуриентски облекла за сезон 2019–2020 г. Дизайнерският екип Валентина и Йоана Дочеви – майка и дъщеря, показаха рокли – уникати на луксозния моден бранд Myoo Couture, създаден през 2016 г. в Берлин. Дебютно участие в „БГ модна икона 2019“ имаше и младата дизайнерка Доротея Борисова.

Аксел Харди, отличена със „Златна игла 2019“ за модна иновация представи дамска колекция „Тя“ – изцяло безшевна, изработена от фини плетива с 0 % отпадък. Колекцията е създадена специално за ревю-спектакъла „БГ модна икона 2019“. Диляна Матеева, дизайнер на модния бранд Art.Look, презентира колекция „Женски правила“ за сезон есен-зима 2019-2020, вдъхновена от борбата на жените за равноправие. Дръзка, различна и провокативна колекция Moonlight 2020 с бутикови дамски рокли и мъжки костюми, вдъхновени от лунното сияние, показаха Десислава и Никола Карадамянови – дизайнери на модна къща „Бандерол“.

По един тоалет, тематично подбран за събитието, показаха и носителите на приза „Златна игла” през годините: Невена Николова, Жана Жекова, Евгения Живкова, София Борисова, Мариела Гемишева, Милка Александрова-Бучи, Антония Йорданова, Теодора Спасова, Елена Златева, Меги Петкова и Николай Божилов. По покана на проф. Любомир Стойков със свои дебютни произведения в ревю-спектакъла участваха негови студенти по мода от Националната художествена академия: Анелия Антова, Давид Стояновски (Сърбия), Ирина Матов (Сърбия), Лора Лилова, Мария Рупова, Тао Цинюй (Китай), Лю Инджун (Китай), Рима Юнис (Израел), Иванина Иванова, Мария Атанасова и Мохамед Сахиб (Индия).

Сред гостите, които уважиха събитието се откроиха: Мария Гроздева, Есил Дюран, Гергана Ташкова, Ставри Калинов, д-р Ходор Факих, Павел и Едита Цветкови, д-р Полина Паньова, Стела Йорданова, Росица Стойчева, Мадлена Иванова, Венета Райкова, Цвети Радойчева, Явор Цаков, Алтен Алиева, Росица Рангелова, Севдалина Дякова и др.
Водеща на „БГ модна икона 2019“ беше чаровната Гери Дончева, която по време на събитието беше облечена в рокля на дизайнерката Радослава Лазарова. Подготовката и хореографията на ревю-спектакъла бяха поверени на Боян Караиванов.
 

Коментари

2 Крум Усаински-Крупник
  15 декември 2019 | 13:29 отговор
 

Цървули!!!Голяма курва е Любомир Стойков!!!Мазен,хлъзгав,слага се на известните и силните на деня!!!Специално за категория-бизнес,може да ме хване за дедовия!!!Прави реклама на компания създадена с партийни пари,откраднати от народа и дадени на "наш човек"!!!Шарлопов е ДС креатура,каквито са Арабаджиеви и други подобни "куфарни" милионери!!!И не случайно връчва наградата на Бехар,който е президент на световната асоциация на PR агенцийте!!!Очаква да му върнат жеста!!!А иначе визията и "стилът" на Бехар са като на конекрадец или търговец на коли на старо!!!Ура и Слава!!!

 
1
  15 декември 2019 | 12:58 отговор
 

Човек като ги погледне му става смешко с какви "модни икони" разполагаме.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.