Алиса в страната на чудесата на подиума в Милано

24 февруари 2020 | 12:06
760
0
Колаж: Woman.bg
0

Продължаваме да следим световния моден маратон, като се пренасяме в Милано за Седмицата на модата. Време е да видим какво са ни подготвили Versace, Marni, Etro и Prada, марки с уникална философия и разпознаваем стил, за есенно-зимния сезон.

Versace

Преди началото на шоуто много от феновете на марката се чудеха с какво ще изненада Донатела Версаче този път, защото миналия сезон тя взриви медийното пространство с появата на Дженифър Лопес на подиума. Дизайнерът, от своя страна, реши да не доказва нищо на никого и се съсредоточи върху основното - дрехите. За първи път в историята си Versace обединява представянето на женската и мъжка колекции, подчинявайки ги с основната идея - пълно равенство. В ръцете на г-жа Версаче мъжете изглеждаха абсолютно естествени в копринени ризи с ярки цветове, а момичетата се чувстваха еднакво уверени както в мъжки якета, така и в умопомрачителни мини. На финала на шоуто Бела Хадид и Кендъл Дженър приковаха всички погледи именно заради безумно дългите си крака в супер къси поли.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on


Marni

„Това е нашето виждане за Алиса в страната на чудесата“, каза зад кулисите Франческо Рисо, креативен директор на Marni. Той успя да съчетае духа на детството със сложни техники на изпълнение, щампи и текстури. Цялата колекция наподобява ръчно изработено одеало. Рисо работи с остатъци от тъкани, майсторски смесва щампи и текстури, няколко вида плетки, за да постигне този арт-ефект. От велурените тренчкоти лъха духа и естетиката на 70-те години, а големите асиметрични рокли си струва да бъдат разгледани с увеличително стъкло заради всчики детайли по тях.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marni (@marni) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Buro. Singapore (@buro.singapore) on

Etro

Etro е италианска марка, чийто дух трудно може да бъде объркан. Пътешественическият порив е вграден в ДНК-то на бранда, а колекциите по удивителен начин и много органично съчетават препратки към различни култури. Сезон есен-зима 2020/21 не беше изключение - Вероника Етро акцентира върху карирано пончо, велурени и кадифени сака, залагайки отново на бохо-шика, като добави щипка от каубоийската естетика. За контраст на всичко това противпостави класическия парижки шик. Изненада за много от гостите беше финалът на шоуто - почти в пълен мрак, на подиума започнаха да се появяват модели във винилово черни наметала, които бодро вървяха един след друг и приличаха на истинска модна армия. Този ход бе използван за представяне на чантата Black Pegaso, която момичетата държаха в ръцете си.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ETRO (@etro) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ETRO (@etro) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ETRO (@etro) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ETRO (@etro) on

Prada
В основни герои на колекция Prada сезон есен-зима 2020/2021 се превърнаха копринените ресни и ярките мъниста. Тези „клишета за женственост“, както ги е описала дизайнерката, украсиха дрехи, традиционно считани за мъжки. Oversize сака с колан бяха комбинирани с реснисти поли, а класическите ризи с джобове на гърдите бяха покрити с кристални нишки. Копринени ресни, мъниста, бродерии, прозрачни слоеве от тюл, дори щампи с цветя – са сред основните повтарящи се мотиви в колекцията, а страстта към тези декорации може да се разбере, защото веднага прави визиите изключително ефектни.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Fashion Blog by L (@thefashionblogl) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @tb1306 on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fashion News TV (@fashionews_tv) on

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.