Автор
Пепа Попова - Пепита

Брук Шийлдс на 57 по-секси от всякога

57-годишната Брук Шийлдс е новото лице на марката за бельо Skims на Ким Кардашиян. Актрисата се снима в реклама на нова колекция сутиени, която ще бъде пусната в продажба днес, на 27 септември.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 


За мен е голяма чест и удоволствие да участвам в първата кампания за сутиени на @SKIMS“, написа Брук заедно със снимките си в Instagram, показващи новото бельо. „Мога честно да кажа, че тези сутиени са нещо, в което всички можем да се чувстваме уверени и спокойни.

Мисля, че изглеждам по-секси. Чувствам се повече себе си. Имам чувството, че живея живота си според моите условия“, каза наскоро Брук

Линията включва 15 различни модела в характерните за марката неутрални цветове. Освен това с Шийлдс в кампанията участват Джулиет Луис, Челси Хендлър, Индия Мур, Беки Джи и Каси.

Освен звездите в кампанията се включиха 50 жени - от сервитьорки до изпълнителни директори, "за да подчертаят ангажимента на марката да създава вечни дизайни за жени с различен начин на живот и от различен произход".

View post on Instagram
 

Освен във фотосесия, жените участваха във видеоклип, в който говориха за пътя към себеприемането. Писателката и комик Челси Хендлър каза, че дълго време е имала комплекс заради гърдите си. “Увивах се с тиксо преди да отида на училище. Едва когато бях на 40, осъзнах, че гърдите ми са невероятни”, призна тя.

Марката Skims изключително бързо зае своя ниша на пазара на бельо – само в първите две минути от стартирането на сайта през 2019 г. Ким Кардашиян е спечелила 2 милиона долара. Оттогава колекциите, които днес включват също бански и домашни дрехи, винаги се разпродават със светкавична скорост. Сутиените от новата линия струват от 36 до 58 долара. Тази година Bloomberg оцени Skims на 3,2 милиарда долара. Според прогнозата на изданието продажбите за тази година могат да достигнат 400 милиона долара.

View post on Instagram