Christian Dior Cruise 2020: Чувственост през призмата на мароканската култура

01 май 2019 | 13:04
919
1
Instagram
1

Мария Грация Кюри не устоя на тенденцията, която големите в модата подеха - да представят круизните си колекции на специални места и пренесе действието на последното си модно шоу в един от имперските градове на арабския свят.

Christian Dior Cruise 2020 бе показана в стария дворец El Badi Palace и се превърна в своеобразен културен обмен между традицията и характерното ДНК на Dior, от една страна, и специфичната майсторска африканска изработка, на която Мария Грация Кюри винаги се е възхищавала. В допълнение, круизната колекция е препратка и към творбите на великия Ив Сен Лоран, който показа любовта си към Мароко още в първите свои колекции за модната къща.


През 1960 г. Лоран, тогава начело на Christian Dior, проектира палто, наречено “марокански блясък” и оттогава Маракеш е просто в ДНК-то на къщата. Не е чудно, че Кюри представи именно на този световен кръстопът колекцията си, която се превърна в апотеоз на лукса, глобализма и културата, при това в идеалната цветова палитра - смесица от индиго, светла охра, бледожълто, бордо и камуфлажно-зелено.


И с всички тези нюанси тя изобрази лъвове, крилати митологични същества, птици и интересни препратки към числата и думите, свързани с Тарото. Тези изрисувани памучни тъкани се превърнаха в основа на костюми и гащеризони, имперски бални рокли и сака. Силуетите до голяма степен са добре познати на феновете на Кюри - момчешки връхни дрехи с момичешки рокли, окъсени панталони в комбинация със сако, както и любимите й миди дължини. Уникални творения в принт от главата до петите. Уникална е и техниката за направата на този принт - холандска восъчна щампа, която има мултикултурно минало, включващо Азия, Европа и Африка. Метод, който се използва все по-рядко, заради широко навлязлите дигитални имитации. Защитавайки автентичните восъчни щампи, Dior направи глобално изявление, че африканският текстил може да олицетворява лукса на най-високо ниво.

Круизната колекция Dior 2020 е всичко, заради което харесваме работата на Мария Грация Кюри от момента, в който застана начело на марката: женственост и чувственост - този път пречупени през призмата на мароканската култура.

Коментари

1
  01 май 2019 | 15:48 отговор
 

Интересно и красиво. Не всичко, но има някои страхотни неща и предтавянето е много хубаво.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.