Децата на аристократите, които завладяват света на модата

03 ноември 2020 | 09:00
3267
1
Getty Images/Instagram
1

Днес искаме да ви разкажем за няколко благородници, чиито задължения не включват само позиране за церемониални портрети, картички и приветствия на поданиците от балкона на кралския дворец. Днес искаме да ви покажем децата-аристократи, които започнаха да излизат на модния подиум и да участват в модни фотосесии за марки и списания.
Ето кои наследници със синя кръв постигнаха успех в модния бизнес:

Лейди Амелия Уиндзор


Амелия Уиндзор е внучка на Едуард, херцог на Кент, който от своя страна е братовчед на кралица Елизабет II от Великобритания. В линията за трона самата Амелия заема едва 39-то място. Като цяло едва ли ще я видим начело на британската монархия, но тя вече се е изкачила на подиума.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RoyalistEffect (@royalisteffect) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eugenia Garavani (@eugeniagaravani) on

Няколко пъти участва в шоутата на Dolce & Gabbana като част от Седмицата на модата в Милано. Освен това наследницата на кралското семейство си партнира с агенцията за модели Storm, която представлява Кара Делевин, Алекс Чанг и Бехати Принслоу, а по-рано също представлява (и откри!) Кейт Мос. През 2017 г. Амелия се снима за корицата на японския Vogue, а през 2018 г. стана посланик на козметична марка.
Интересът й към индустрията не се ограничава само до моделстването. След като завършва Университета в Единбург, тя стажува в модни къщи като Chanel, Azzedine Alaia и Bvlgari. Наскоро тя приложи получените знания, като въплъти собствените си модни идеи: през 2018 г. лейди Амелия пусна линия обувки с Пенелопе Чилвърс, като самата тя влезе в ролята на модел в рекламната кампания.
Освен това Уиндзор винаги е желан гост на модни ревюта и партита и е автор в Tatler, където от време на време пише за мода, пътувания и лайфстайл.

 

Мария Олимпия, принцеса на Гърция и Дания, на 24 години

Мария-Олимпия е най-голямата дъщеря на гръцкия принц Павел и престолонаследницата на Гърция - Мари-Шантал, а сред нейните предци е самата кралица Виктория.

Мария-Олимпия започва да работи в света на модата на 17-годишна възраст. След това стажува в ателието за мода на Dior.

"Помагах с пробите, а също така обличах модели за шоуто. Беше забавно и научих много", припомня си принцесата в интервю за Teen Vogue.

През 2019 г. тя завършва училище Gallatin в Нюйоркския университет в отдела за моден бизнес и маркетинг. В допълнение, Мария-Олимпия е учила модна фотография в Parsons School of Design в Ню Йорк.
Мария-Олимпия многократно се появява на страниците на модни списания и участва в модни ревюта на Dolce & Gabbana и Michael Kors. През 2018 г., като част от Седмицата на модата в Копенхаген, тя откри шоуто на пролетно-лятната колекция на Saks Potts. Между другото, самото шоу е кръстено на нея - Олимпия.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by princess olympia of greece (@mariaolympiagreece) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by princess olympia of greece (@mariaolympiagreece) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by princess olympia of greece (@mariaolympiagreece) on

 

Николай, принц на Дания, на 21 години

Като модел принц Николай, внук на датската кралица Маргрете II, дебютира на шоуто Burberry в Лондонската седмица на модата през 2018 г. Малко преди това той подписа договор с агенция Scoop Models.

Харизматичният младеж веднага бе забелязан в света на модата. Започва да се появява на модния подиум доста често и става почти постоянен участник в ревюто на Dior. Николай откри и дебютното шоу на Ким Джоунс за френската марка. Може би за Ким това беше един вид ритуал за късмет, защото майка му е датчанка.

Дизайнерът също така избра принца за първата кампания на Dior, която Джоунс представи пред обществеността, след като беше назначен за креативен директор на линията мъжки дрехи. Николай позира на легендарния Стивън Мейзъл – фотографът на супермоделите.

Семейството на принца изглежда подкрепя опита на Николай. Баща му, принц Йоаким (с майката на детето, графиня Александра от Фредериксборг, той е разведен), в интервю отбелязва, че синът му „има право да взима решения относно бъдещето си“. Между другото, в момента Николас е седми по ред на датския трон.

Николай обаче следва по-реалистичен сценарий за бъдещето си. Сега младежът учи бизнес администрация и мениджмънт в Копенхаген.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SCMP Style (@scmp_style) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by H.H. Prince Nikolai of Denmark (@princenikolai.fp) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by H.H. Prince Nikolai of Denmark (@princenikolai.fp) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Royalisticism (@royalisticism) on



Шарлот Казираги, на 34 години

Дъщерята на принцеса Каролайн и внучка на легендарната Грейс Кели заема единадесето място в опашката за трона на Монако.

Шарлот все още не се е качвала на модния подиум, но модният свят не е безразличен към нея. Казираги се появи като модел в няколко кампании за големи модни марки. През 2013 г. тя беше лицето на кампанията Gucci Forever Now, а също така участва в кампаниите за красота на марката.

През 2015 г. тя се появи в рекламата на Montblanc, а няколко години по-късно участва в кампанията на Saint Laurent. Други героини от кампанията през този сезон (есен-зима - 2018/2019) бяха Кая Гербер и известната муза на самия Сен Лоран, Бети Катру.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi) on

 

 

Лейди Джийн Кембъл, 23 години

Джийн е дъщеря на шотландския граф Колин Кембъл, 7-ми граф на Каудор, и лейди Изабела Станхоуп, бившата редакторка на британския Vogue и дъщеря на Уилям Станхоуп, 11-ти граф на Харингтън.

С такова родословие има само един път - корица на модно списание и запазено място на модния подиум. Първата работа на Джийн през 2013 г. бе фотосесия за кампания на Burberry. Моделът по това време е само на 16 години.

През 2016 г. влиза в британския Vogue (дотогава вече е успяла да се появи в списанието в Южна Корея, Германия, Полша и Русия). Девойката има много успешен старт в кариерата, тя дори бе наречена „следващата Кара Делевин“. През 2014 г. бе отличена с наградата „Модел на годината“ на шотландските модни награди.

Джийн вече е работила с марки като Louis Vuitton, Valentino, Alexander McQueen, Bottega Veneta, Carolina Herrera и Burberry. Тя беше и лицето на Fleur Musc на Narciso Rodriguez. Джийн влиза в Топ 50 на models.com.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Campbell (@jean_campbell) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Campbell (@jean_campbell) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Campbell (@jean_campbell) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Campbell (@jean_campbell) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Campbell (@jean_campbell) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Campbell (@jean_campbell) on


Лейди Кити Спенсър, 29 г.

Разбира се, този списък не би бил пълен без племенницата на принцеса Даяна, лейди Кити Спенсър, която е може би най-известната аристократка в света на модата.

Ралф Лорън я нарече „най-красивото момиче на света“. Кити се появи за първи път на корицата на модно списание на една година с майка си - това беше снимка за Harper's Bazaar UK през 1992 г.

В момента Кити работи със Storm Management. Спенсър е посланик на бижутерската къща Bvlgari, а също така си сътрудничи много с Dolce & Gabbana - тя участва в кампании за италианската марка и излиза на модния подиум. Между другото, Кити също е наследила професията си в известен смисъл - майка й Виктория Локууд (сега Aitken) също е била модел.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kitty Spencer (@kitty.spencer) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kitty Spencer (@kitty.spencer) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kitty Spencer (@kitty.spencer) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kitty Spencer (@kitty.spencer) on

По материали на Spletnik

Коментари

1
  05 ноември 2020 | 14:28 отговор
 

Какво друго да "работят" тез мръшляци?Освен да ги тикат по подиумите...

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.