Дженифър Лопес закри зашеметяващо шоуто на Versace в Милано

21 септември 2019 | 12:19
8274
1
Getty Images
1

Донатела Версаче знае как да организира истинско шоу. Преди няколко години тя качи на модния подиум супермоделите от деветдесетте години, с които работи брат й Джани, а този път ни припомни още един важен момент от историята на Versace – емблематичната поява на Дженифър Лопес в рокля с тропически принт на церемонията Grammy през 2000 г.

Отново в Jungle dress, но почти 20 години по-късно, Джей Ло закри шоуто на Versace в Милано по зашеметяващ начин.

Тя се появи на модния подиум в рокля, вдъхновена от онзи неин приказен образ и трябва да признаем, че изглеждаше не по-малко секси и впечатляващо, независимо от факта, че през юли навърши 50 години. С грациозната си походка Джей Ло отново подчини и плени по начин, по който само тя умее, всички присъстващи в залата, а роклята само помогна за това.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by colombostreetstyle (@colombostreetstyle) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

Преосмислената визия на образа бе не по-малко откровена от оригинала - Донатела Версаче бе отворила още малко деколтето, а развятата пола с висока цепка демонстрира по безупречен начин краката на Лопес. Залата не успя да сдържи емоциите си, а Instagram вече се изпълни със снимки и видеоклипове от зрелищната “разходка” на Джей Ло по подиума.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on


Самата колекция, насочена към сезон пролет-лято 2020 се оказа не по-малко впечатляваща. На модния подиум Донатела традиционно събра силен кастинг - от сестрите Хадид и Кая Гербер до Ирина Шейк, Ана Рубик и Амбър Валета, които представиха секси облекла в най-добрите традиции на къщата. Момичетата откриха шоуто в черни мини рокли, които първоначално напомниха за осемдесетте, но сандалите с каишки до коляното, популярни преди 20 години, поставиха всичко на мястото си и ни върнаха отново към началото на 21 век. Неонови ризи с подчертана линия на раменете, дънкови якета в комбинация с минижупи, ярки блузи и топове с ефект тай-дай бяха сред акцентите в колекцията.

Главната роля бе отредена обаче на тропическия принт от роклята на Джей Ло отпреди 20 години. Донатела не повтори буквално старата рисунка, а само я взе за основа, представяйки я в няколко варианта и цветови комбинации. Дизайнерката възроди още един класически модел на рокля –  сеньора Весаче извади от архива на къщата и интерпретира по нов начин и роклята със заострено деколте. А журналистите и публиката останаха доволни от  представеното.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Couture Vision (@couturevision) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RUNWAY REPORT (@runwayreport) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FORE (@fore.fashion.forecast) on

По материали на Vogue

Коментари

1
  21 септември 2019 | 13:54 отговор
 

Пак анорексички на подиума!

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.