Автор
Woman.bg

Емилия Куркутиади - когато си Alfa в модата, всичко е позволено

Когато знаeш какво искаш и знаеш как да го постигнеш, тогава бизнесът придобива истински смисъл. Затова и жени като Емилия Куркутиади успяват да са сред лидерите в един бранш, посветен на красотата.



„Alfa Brides by Bridal House е за жените, които знаят какво искат и търсят!” – споделя Емилия Куркутиади и допълва „От близо 4 години ни познават като Bridal House. Опитът ни научи да сбъдваме целите и мечтите на жените, които знаят какво търсят, затова решихме, че е време да бъдем още по-смели в това, което правим. Вдъхновени от тази идея, задълбочихме развитието на нашата идентичност. А сега ви представяме Alfa Brides.”

Как започва всичко

Bridal House отваря врати в София през 2015-а година с пищно ревю в столичния България МОЛ. Компанията е официален представител на американския бранд Justin Alexander, представен на сцената на сватбения „от котюр” през 1949-та година.


„За нас е важно клиентите ни да са спокойни, че всеки един от моделите подлежи на доставка за проба. Разполагаме с две просторни пробни, оборудвани с всичко, от което се нуждае младоженката. Екипът ни е специално обучен за работа с изящните бродерии и материи. Разширихме Alfa Brides с много любов за нашите клиенти от София и региона. Другият ни магазин се намира в морската столица – Варна. Компанията разработва концептуални сватбени събития повече от 10 години.” – разказва Емилия Куркутиади.


Новото лого на компанията е вдъхновено от елегантността и силата на първата буква в гръцката азбука. В стилистиката на изображението присъстват елементи от Дорийския стил, един от трите класически стила в архитектурата и приложното изкуство. Този стил е използван и от великата дизайнерка Коко Шанел, преобърнала представите за мода и наложила революционни тенденции, които вълнуват и до днес. Това е и причината с новото лого, компанията да се обърне към силните жени, които знаят какво искат от живота, от мъжа до себе си, от сватбения си ден и рокля.


Активностите на Alfa Brides са забележителни с интереса, който привличат. През 2018-а година за традиционното „Училище за булки” от компанията поканиха главния дизайнер на водещия бранд за haute couture в булчинската мода Justin Alexander – Томи Ментел. Творецът предизвика истински фурор сред бъдещите булки, които се редиха на опашка, за да бъдат консултирани лично от него.
На 9-и и 10-и март, събота и неделя предстои поредното издание на традиционния форум, в който Емилия и Янис Куркутиади са подготвили още изненади за булките, както и полезни съвети за перфектното настроение в сватбения ден и подготовката за най-чаканото събитие в живота на младоженците и техните семейства.