В последната година творческият директор на Givenchy – Клеър Уайт Келър поделя времето си между Лондон и Париж. Именно тези два града, с техните различни настроения и улична култура, вдъхновяват британката при създаването на новата круизна колекция.
Келър очерта темата на колекцията и с избора на мястото за снимките – направо по улиците, на фона на фасадите на красиви сгради и бетонни стени, в движение и статично, сякаш моделът чака някой на светофара. Този микс от традиции се забелязва и в самото облекло. Изисканите рокли в стила на élégance à la française съжителстват с раздърпани дънкови якета, а неоновите клинчета допълват класически блейзери, замествайки обикновените панталони.

Самата Клеър Уайт Келър обяснява идеята си по следния начин: „Нашите клиенти са свикнали с факта, че Givenchy е преди всичко луксозно облекло за вечери и специални събития, за които си струва предварителна подготовка. В тази колекция се опитах да покажа, че без проблем можете да използвате небрежния си и ежедневен гардероб в комбинация.

Без съмнение уличната култура оказва влияние както на цветовата гама на колекцията – британката неочаквано е използвала много ярки цветове, така и на стайлинга - марката показва, че не трябва да се страхуваме от ярки облекла дори в разгара на работния ден.

Едно от най-забележимите неща в колекцията беше палтото от овча вълна. От този сезон Клеър Уейт Келър реши да се откаже от употребата на изкуствена кожа и използването на този материал се оказва отлична алтернатива. "Изкуствената кожа е не по-малко зло, отколкото използването на естествена кожа, тъй като също вреди на околната среда", обяснява дизайнерът. "А овчата вълна е страничен продукт на хранителната промишленост, която остава ненужна.”