Григор Димитров и Нина Добрев на първия ред на ревюто на Dior

04 декември 2019 | 15:28
1942
6
колаж: Woman.bg
6

Ким Джоунс успя да промени изцяло колекциите на Dior Men само за 18 месеца с помощта на международен екип от артисти и художници. Всъщност, най-използваният прийом в работата на Джоунс е умението му да комбинира луксозното с обикновеното, висшата мода с уличната култура. Това е толкова неразделна част от неговия проект за мъже Dior, че Джоунс отхвърля различията между тези категории, вярвайки, че те са старомодни и без значение.
Резултатите от продажбите потвърждават успеха на марката, а колекцията, представена от Джоунс в Маями Бийч на 3 декември, със сигурност ще ги оживи още повече. Сред звездните гости, които първи се насладиха на изумителното ревю бяха Григор Димитров и Нина Добрев, както и Дейвид Бекъм, Рики Мартин, Ким Кардашиян, Бела Хадид и много други известни личности.

 


Но нека започнем отначало - с колаборацията между Джоунс и Шон Стуси, който преосмисли логото на френската модна къща.
Шоуто бе открито със страхотен пример на това сътрудничество: модел, облечен в ярък пуловер от кашмир над класическа риза, който бе комбиниран с торбести шорти и барета във френски стил. Друга пресечена точка между луксозното и обикновеното се появи под формата на маратонки Air Jordan, произведени в италианските фабрики, използвайки същата кожа, както за чантите на френската къща, и с логото на Dior Oblique. Air Jordan е едно от нещата, които дизайнерът колекционира; той има над 40 чифта. Известните маратонки бяха само началото на смесването на стрийт-културата и шика в колекцията. Ризите в класическия стил Stüssy, внимателно украсени с мъниста, бяха друг нагледен пример. За създаването на един от моделите за били необходими 2600 часа.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от LUXINA (@luxina.id) на

По-традиционните аспекти на мъжкото облекло бяха представени под формата на артикули от кашмир и интерпретации на тема двуреден костюм - един от най-продаваните от марката. Змийски принт се появи в колекцията върху кожени шорти и ризи, а якетата с метален блясък също се превърнаха в акцент.
За сравнително кратко време в Dior, Джоунс успешно разработи напълно нов стил за по-младото поколение. Тази колекция отново бе обърната към модерния потребител, който предпочита както безвремието и класиката, така и новите тенденции.

Коментари

6 devil
  04 декември 2019 | 22:39 отговор
 

целият свят отива на майната си

 
5 Ужас!
  04 декември 2019 | 21:53 отговор
 

Всички са покъртително жалки! Без изключение! Мазни, самодоволни, гнусни!!!

 
4 Краси
  04 декември 2019 | 20:31 отговор
 

Зле е положението,ебати модата

 
3
  04 декември 2019 | 16:37 отговор
 

И колекцията, и облеклото на гостите са потресаващи!Като някой ромски битпазар!

 
 
04 декември 2019 | 19:08

Няма как да го опиша по-добре.

2
  04 декември 2019 | 16:35 отговор
 

И Нина Добрев и Дейвид Бекъм и Ким Кардашиан са облечени покъртително зле.

 
1
  04 декември 2019 | 16:34 отговор
 

Ахаха, това било мъжка мода, ужас, какви мъже са това. Егати грозотията.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.