Автор
Пепа Попова - Пепита

Хоум офис колекция: Сако с вратовръзка, боксерки и чорапи (снимки)

На пръв поглед мъжката мода не изглежда толкова сложна и изпълнена с множество комбинации на дрехи и аксесоари. Може би това усещане идва от факта, че мъжете се приготвят много по-бързо. В допълнение, знаем, че по-голямата част от мъжете не обичат да обикалят по магазините като нас - жените.
Ние обичаме да криволичим покрай щандовете с дрехи и аксесоари, обожаваме да се разхождаме в отдела за обувки, да се движим нагоре-надолу по стъклените ескалатори или да пробаваме различни парфюми на щанда с козметика и аромати върху себе си и евентуално да преминем към покупка. За мъжете пазаруването е мисия. Те искат да купят целенасочено даден артикул и да избягат от магазина възможно най-бързо.
Жените са склонни да инвестират повече в емоцията от пазаруването, мъжете искат да отидат да си нещо купят конкретено и да излязат. Може би именно заради това в дни на криза за модната индустрия маркетинговите трикове и уменията на рекламните агенции са от съществено значение.
В последните дни една рекламна фотосесия на мултибранд бутик, находящ се в далечна Канада буквално взриви мрежата. Дори мъжете в София разбраха за съществуването на Henri Vezina Menswear в Квебек и видяха новата им колекция за мъже, работещи от дома – дрехи, които им позволяват да изглеждат елегантно по време на видеоконференции, докато в същото време си стоят вкъщи по бельо.

View post on Instagram
 

За да привлечеш вниманито на клентите си и да се задържиш в бизнеса, трябва да бъдеш различен като Анри Важина.
Колекцията предизвика вълна от реакции като:
Перфектна за Zoom разговори."
Кому са нужни чорапите?”

View post on Instagram
 

Вие какво мислите?