Какво да правиш, ако партньорът ти не харесва стила ти на обличане

24 август 2019 | 12:37
598
0
Pixabay
0

В интернет често се срещат въпроси от дами, които се оплакват, че партньорът им не одобрява техния стил или външен вид. „На 26 години съм и работя като фотограф. Облеклото за мен е начин да изразя себе си. Харесва ми да се обличам ярко и дори предизвикателно. Моят приятел обаче казва, че се чувства неудобно, когато е с мен. Когато излизаме заедно, всички погледи са насочени към мен, а него това внимание го изнервя. Аз го обичам и никога не ме е интересувало той как се облича… Наистина ли ще трябва да променя стила си заради него?“.

Момиче

Недоволството от избора на партньора в облеклото всъщност е недоволство от ситуацията във връзката. Първото, което трябва да направите, е да намерите време за наблюдение и анализ. В какви ситуации партньорът ви критикува вашия външен вид? От ежедневното ви облекло ли се дразни или от новите ви покупки? В каква форма изразява неодобрението си - агресивно като ултиматум: „Да го свалиш това веднага!“ или спокойно, като съвет: „Дали няма да е по-добре да облечеш зелената пола?“

Жена със зелена рокля.

Агресивната критика е тревожен признак, докато конструктивната е път към диалога. Обърнете внимание на своите усещания и реакции. Какво ви засяга в тази критика? Как реагирате? Отбранявате ли се? Оправдавате ли се? Отвръщате ли с нападки?

Семейство

Например, вие вече от няколко години сте заедно. Имате общ дом, бит и деца. Гардеробът ви е в стил „аз съм в майчинство“. Възможно е да ви се налага да намалите разходите и затова да си купувате само дънки и тениски – или пък да не сте обновявали гардероба си през последните два сезона. Погледнете се отстрани. Разгледайте снимки на вашата двойка от началото на връзката ви. Какви сте били? Как сте се обличали? Вероятно познавате добре вкуса на партньора си. Признайте си честно, вие сега „по вкуса“ ли сте му? Дали би ви обърнал внимание сега, ако не се познавахте?

Влюбена двойка на колело

Какво можете да направите в този случай? Поговорете с партньора. Най-вероятно ще трябва да преразгледате семейния бюджет, да отделите средства за консултация със стилист, посещение на салон за красота и обновяване на гардероба. Ако във вашето семейство работи само мъжът, обяснете му, че грижата за вас също е перо от семейния бюджет. Покажете му, че имате готовност да се промените, не се оправдавайте с липса на време и на помощник в домакинската работа.

Жена в кухнята

Случва се обаче и обратното – жената да прахосва по-голямата част от семейния бюджет за лични покупки. Партньора пък го втриса от размера на похарчените суми. Какво да правите в този случай? Отново ще трябва да се разберете. Какво се крие зад вашия шопохолизъм? Какви са вътрешните причини за него? Възможно е мъжът ви да е твърде зает и вие да се стремите да „купите“ вниманието му, а не поредния чифт обувки? Или може би вие още търсите себе си и своя стил? Ако направите разбор на гардероба си – самостоятелно или с помощта на стилист – ще си отговорите на въпроса „Коя съм аз? Каква съм?“, ще осъзнаете дълбоко скритите си желания и ще помогнете на любимия да ви приеме с всичките ви вкусове и навици.

Жена на пазар

Понякога пък се случва жената също да работи и да разполага със заплатата си. Мъжът обаче критикува външния ѝ вид, струва му се, че партньорката му се облича твърде предизвикателно. Най-вероятно тази критика се дължи на неговата неувереност в себе си, страха да изгуби тази ефектна дама. Да задържиш до себе си ярка и независима жена е много по-трудно, отколкото сговорчива „сива мишка“. И отново решението може да се намери чрез диалог. Вие решавате дали ще носите къси или дълги поли, маратонки или обувки на висок ток. Но дали ще обърнете внимание на чувствата на партньора си също решавате вие.



 

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.