Като две капки вода: Кая и мама Синди!

14 април 2019 | 09:16
5835
4
Снимки: Instagram
4

Тя е второ поколение модел. Тя е изящната Кая Гербер - красивата дъщеря на Синди Крауфорд, която смело върви по нейните стъпки и днес е един от най-търсените модели.

Тя е само на 17, но вече е от значимите имена в света на модата и бе от любимите момичета на великия Карл Лагерфелд.

Несъмнено приликата между Кая и майка ѝ е поразителна. Това ясно си личи и от последните снимки, които папараците направиха на 17-годишната девойка.

Кая бе щракната по време на фестивала Coachella, облечена в деним, с небрежна прическа и излъчване, силно напомнящо на това на майка ѝ. Онлайн потребителите не пропуснаха да направят сравнение между визията на Кая и тази на Синди от реклама на Pepsi от 90-те. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

i wish i was in coachella with kaia #kaiagerber

A post shared by Kaia Gerber Archive (@videosofkaia) on

Може би точно поради удивителната прилика между Кая и Синди, вратите на модния свят се отварят така широко за девойката. Припомняме ви, че сладураната се качи на модния подиум, когато бе едва на десет. Тогава тя дефилира редом с майка си, а през следващите години продължи да впечатлява с професионални успехи. Момичето украси корицата на италианския Teen Vogue и бе рекламно лице на младежката колекция на Versace.

Към днешна дата Кая не само участва в ревютата на едни от най-известните брандове, но и подписа договор и с IMG Models – агенцията, която представлява Алесандра Амброзио, Лили Олдридж, Камила Алвес и т.н.

Несъмнено невероятно признание и солидно обещание, че красавицата ще се превърне в едно от големите имена в бранша. В бляскавото бъдеще на Кая си е убедена и самата Синди, която заяви, че след като наследничката е навлязла в света на модата, тя вече може спокойно да се пенсионира.

"Не искам да се конкурирам с дъщеря ми, защото ще загубя", пошегува се наскоро 51-годишната Синди. 

Коментари

4 Сиси
  20 април 2019 | 10:01 отговор
 

Естествена и непринудено красива!!!!!Няма силикон,хиалурон в устата, изкуствени мигли и какви ли не дивотии на родните манекенки!!!!!!!!

 
3
  17 април 2019 | 16:53 отговор
 

Оригиналът и копието.

 
2
  15 април 2019 | 22:01 отговор
 

Не мисля, че ще загуби при сравнение с нея. Синди успя бъдейки самата себе си, наложи своето излъчване, а детето й се наложи, защото просто прилича на майка си и напомня за нея, реално просто си сложи нейната премяна и продължи оттам, където тя беше спряла.

 
 
16 април 2019 | 17:37

Майка е емблема, а дъщерята - копие.

1 NoName
  14 април 2019 | 19:38 отговор
 

Много мила изглежда

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.