Като на кино: колекция Chanel пролет-лято 2021

08 октомври 2020 | 03:07
1006
0
Instagram/Chanel
0

Традиционно, едно от най-очакваните ревюта всеки сезон е това на модна къща Chanel. В тази пандемична ситуация Вирджини Виар и екип не ни разочароваха, а организираха мащабно шоу така, както само те умеят и го посветиха на киното.

Връзката между колекция пролет-лято 2021 на Chanel и киното стана ясна веднага след появата на промото, анонсиращо шоуто. Името на марката беше написано с огромни букви и поставено на хълм точно като добре познатия знак Hollywood в Лос Анджелис. Вирджини Виар веднага отбеляза, че това ще бъде по-скоро история не за киното като цяло, а за актрисите, чийто живот днес не включва само събития и дефилета по червения килим, но и кафе с приятелки, разходки с домашните любимци и още куп други малки, на важни ежедневни занимания.

 

 

 


Именно това видяхме на подиума - гардероб, адаптиран за ежедневието, но в същото време запомнящ се и изключително завладяващ. Естествено, всичко бе „подправено“ с разпознаваемите кодове на Chanel - сака с подчертана линия на раменете в стила на 1980-те, изработени от туид, тесни бодита от стреч трико, украсени с любимите ни вериги, а камелиите естествено цъфтяха върху ярко розови жилетки.

Цялата колекция бе подчинена на общата кинематографична тема, защото светът на киното и Chanel отдавна са свързани помежду си. Например черно-белите принтове върху роклите напомняха черно-бяла лента от времето на Коко Шанел, а тениските с цифрите 5 приличаха на препратка към познатото в миналото отброяване преди прожекцията на филма.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от - (@lplifeonline) на

Mежду другото, този спектакъл имаше и още един подтекст - на 1 октомври в Париж се откри мащабна изложба на Chanel, която освен всичко друго, представя костюмите, които марката е създала за големите актриси на 20 век. Една от най-ярките прояви на марката на големия екран е образът на Роми Шнайдер във филма "Бокачо-70". Всъщност Коко Шанел изобразява в този филм себе си и собственото си разбиране за стил. Грейс Кели, Жана Моро и много други също бяха сред щастливките, които носеха тоалетите на марката в ежедневието. В днешно време към тях се присъединиха Кристен Стюарт, Анна Муглалис и Марион Котияр, което доказва едно - поколенията се менят, но естетиката на Chanel остава.

 

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.