Кико Костадинов - българинът, който отново впечатли Vogue

16 юни 2019 | 09:15
1494
4
Колаж: Woman.bg
4

В Лондон приключи Седмицата на мъжката модата, в която над 30 марки и дизайнери представиха своите колекции за сезон пролет-лято 2020. Любопитното тази година бе, че много от големите имена като Burberry, Tom Ford и JW Anderson отпаднаха от графика, но за това пък Alexander McQueen се завърна с интимна презентация, а в допълнение се откроиха таланти като Craig Green, Bethany Williams и Charles Jeffrey Loverboy, които представиха интересни колекции. Сред новоизгряващите звезди, които бяха забелязани от авторитети като Vogue, попадна и едно българско име. Модната библия включи Kiko Kostadinov сред петте бранда, на които трябва да се обърне специално внимание. Тук е мястото да отбележа, че след него в статията на Vogue са включени имена като Alexander McQueen, Chalayan, Martine Rose, Craig Green. Ето как определят представената колекция редакторите на най-важното модно издание:

Кико умело интерпретира класиката и представи една необичайна версия на традиционния костюм. Многослойност, color-blocking, изкуствена вълна, съвременни синтетични детайли - тези характеристики са присъщи както на едноцветните предложения в колекцията, така и на изобилието от облекла във всички цветове на дъгата.
Българинът Кико Костадинов призна, че изходната точка за новата колекция е епизодът Kentucky Derby от документалния сериал 7 Days Out.

"Ездачите интензивно се подготвят за събитие, което продължава само няколко минути през годината", каза той за шоуто на Netflix. - А това ми напомня за модната индустрия.”

Кико направи отличен паралел между едни толкова различни области, които на пръв поглед изглеждат паралелни светове. Неговата колекция ни помага да разберем каква роля играе конното облекло в развитието на модната индустрия. Изглежда, че дизайнерът е гледал и филма „Фаворитката”, в който също има достатъчно дрехи за езда. Интересното е, че в лентата на Йоргос Лантимос, дизайнерът по костюмите се фокусира предимно върху регентския стил в облеклото, а Костадинов на свой ред умело го използва в колекцията си. Това влияние се забелязва в късите якета и палтата – осъвременени модели на мъжкото облекло.

Трицветните ботуши Camper и спиращите дъха маратонки Asics (Кико е човекът, който за поредна година създава емблематични модели за двата бранда), комбинирани с пулсиращи чорапи в силни цветове, се оказаха черешката на тортата.

Това е дизайнер, който славно галопира в свой собствен ритъм, без да се притеснява за състезанието около него.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от @kikokostadinov на

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от @kikokostadinov на

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от @kikokostadinov на

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от @kikokostadinov на


А ето какво още знаем за препускащия по модните подиуми наш сънародник:

Pоден в България, но израснал в Англия (15-годишен се мести в Лондон със семейството си), Кико завършва бакалавър - специалност мъжка мода и магистратура по моден дизайн в едно от най-известните училища за модa в света - Central Saint Martins. Известен е с характерния си почерк на деконструкция и умението да комбинира едновременно необичайни кройки и сложна конструкция с елегантни силуети. Това, което му дава огромен тласък и помага да бъде забелязан от големите имена в модната индустрия, e колаборацията му с калифорнийския бранд Stussy, за който създава vintage streetwear капсулна колекция, създадена ексклузивно за известния мултибранд магазин Dover Street Market в Ню Йорк. През 2016 г. британската марка Mackintosh го избира за креативен директор на новата си концептуална модна линия 0001. И ако това не е достатъчно впечатляващо - през 2017 г. Forbes го включва в класацията си "30 под 30" в категорията "Изкуство". Следват колаборации с Asics и с испанските производители на обувки Camper. За последните Кико прави три емблематични модела от гладка естествена кожа, съчетани с техническа тъкан.

А както се вижда и от последната колекция, сътрудничеството му с двата бранда успешно продължава. 

От казаното дотук не ни остава нищо друго, освен да запомним името Kiko Kostadinov и да следим бъдещите му звездни изяви.

Коментари

4 1
  19 юни 2019 | 10:51 отговор
 

Браво на нашия човек! Ама ако трябва да съм честна, тая мода ще я разбера, чак когато хората (извън гей парадите) тръгнат в този вид по улиците.

 
3
  17 юни 2019 | 08:12 отговор
 

Гордост за цялата фамилия!Браво,Кико!

 
2 Максим МИШЛАКОВ
  17 юни 2019 | 00:32 отговор
 

Гордеем се с твоите успехи

 
1 Браво!
  16 юни 2019 | 11:37 отговор
 

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.