Автор
Пепа Попова - Пепита

Лято в Портофино: Dolce & Gabbana и Mytheresa представиха нова капсулна колекция

Dolce & Gabbana и Mytheresa организираха приказно събитие, с което представиха седмата си колекция заедно, с морето от едната страна и известните цветни сгради на Портофино от другата. Емблематичната локация всъщност е главният герой на колекцията. В многобройните визии и аксесоари пощенската картичка в рамка с цветя е основната отправна точка, редуваща се с любимите ни мотиви в червено–бяло и синьо-бяло райе.
Портофино е дом (един от многото) за Доменико Долче и Стефано Габана. Тук, в тяхната ремонтирана от Дейвид Чипърфийлд вила, Кортни Кардашиян се омъжи преди година, носейки Dolce & Gabbana Alta Moda, естествено.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 


„Портофино е място, което много обичаме и с което се чувстваме емоционално свързани. Това е класическа лятна дестинация в нашия bel paese, включваща много италиански образи, които винаги сме изследвали и с които сме се идентифицирали“, казаха дизайнерите. „С нашата работа ние се опитваме да разкажем и предадем това наследство, особено на новите поколения.“ Тифани Хсу от MyTheresa подкрепя тези сантиментелни усещания: „Италия е най-доброто място за почивка, храна, цветове и топлина. Не мисля, че има нещо по-лятно от това място и тази култура. И не бихме могли да изберем по-добра марка, за да работим по тази идея, защото Dolce & Gabbana наистина е същността на Italian-ness.”
Вечерта бе специална заради многото изненади, на които се радваха и първите за сезона туристи. Пианистът Давиде Локатъели аранжира инструментална версия на „Love in Portofino“ за случая, на фона на която моделите се разхождаха около площад, ограден от гости, седнали на маси в бели покривки, преди да се качат на малки лодки. След това типични лигурийски ястия бяха сервирани на открито в ресторантите с изглед към пристана, а за финал имаше фойерверки.
Инициативата потвърждава стратегическия успех на партньорството с Mytheresa, мултибранд компания със седалище в Монако, сред първите, които инвестират в електронната търговия (от 2006 г.) с нетни продажби от 747,3 милиона евро през фискалната 2022 г.
Важно е да предложим нещо различно, нещо, което не може да се намери другаде“, коментира Хсу приказния празник в Портофино.
Всички наши капсулни колекции имат история зад себе си и се лансират в конкретен момент, който съответства на конкретен начин на живот, за който искаме да разкажем история.

View post on Instagram
 

Колекцията Dolce & Gabbana x Mytheresa, която вече е налична за закупуване онлайн, включва класики на марката като рокля-бюстие и широка пола, заедно с по-спокойни, летни празнични силуети, включително макси рокли, саронг поли и бански костюми.

View post on Instagram
 
View post on Instagram